וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי EA מאודים

משחקי חברת EA מגיעים בימים אלה גם למערכת הפצת התוכן המקוונת Steam, וזמינים להורדה גם מישראל עם כרטיס אשראי בינלאומי

כשחברת Valve השיקה את האף-לייף 2 באמצעות מערכת הפצת תוכן מקוונת Steam, גבות רבות הורמו בתעשייה. מומחים אמרו שהעולם עוד לא מוכן להפצה דיגיטלית של משחקים גדולים, והבעיות הטכניות יחד עם רוחב הפס של הגולשים יקברו את השירות הזה מהר מאוד.

אבל Steam שרד, ובארבע השנים שעברו מאז השקתו נפתחו לו לא מעט מתחרים. אבל סטים נשאר, כנראה, המשמעותי ביותר, ועכשיו הוא מקבל גם תוספת מרץ בדמות משחקים של המפיצה העצומה Electronic Arts.משחקי EA, דוגמת Mirror's Edge ו-Red Alert, מתווספים בימים אלה למערכת המקוונת, זאת כשהם ניתנים להורדה גם למשתמשים ישראלים, וללא מערכות ההגנה המקוריות.

הדבר חשוב במיוחד במשחקים כמו Spore, שהגיע במקור עם מערכת ההבטחה הידועה לשמצה Securom, אשר מתקינה עצמה על מחשבי המשתמשים ויש שאומרים כי פוגעת באבטחת המערכת. מי שירכוש את המשחק דרך Steam, יקבל אותו עם מערכת הגנה בדמות הפלטפורמה עצמה, אשר מתפקדת עוד מימיה הראשונים כסוג של תוכנת DRM (ניהול זכויות קניין).

לא ברור עדיין אם רק משחקים חדשים של EA יתווספו ל-Steam, או שמא תאפשר החברה גם הפצה של הקטלוג הקלאסי שלה. כמו כן, טרם קיבלנו תשובה בנוגע לגישת השחקנים הישראליים למשחקים האלה. נכון לעכשיו זה אפשרי, אך לא ברור אם מדובר בבעיית אבטחה או שמא מדובר במשהו מכוון. כמו כן, לא הצלחנו לקנות משחקים באמצעות כרטיס אשראי לא-בינלאומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully