וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-Wii ממשיכה להוביל

24.12.2008 / 11:45

בשבוע האחרון נמכרו ברחבי העולם כ-1.7 מיליון יחידות של קונסולת ה-Wii, שיש הטוענים כי היא מסוכנת לבריאות

האתר VGChartz מפרסם כי לא פחות מ-1.7 קונסולת ה-Wii של נינטנדו נמכרו בשבוע האחרון, מתוכן יותר ממיליון בארצות הברית. זהו השבוע המוצלח ביותר עבור הקונסולה הזולה, מאז שהושקה לפני כשנתיים. בתקופה המקבילה, נמכרו רק 535,806 יחידות של אקס-בוקס 360, שאחת הערכות שלה עולה כיום פחות מהווי, ורק 239,576 יחידות פלייסטיישן 3, שעודנה היקרה ביותר.

נינטנדו ווי – הקונסולה שבמשך זמן רב הייתה הזולה בדור השביעי (שכולל גם את אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3), זכתה להרבה תגובות לועגות לפני שהושקה. מומחים טענו כי אין לנינטנדו עתיד, ואף אחד לא יקנה מכונה עם חומרה מיושנת רק בגלל שיש לה ממשק שליטה שונה. אבל המציאות הראתה שלא כך הדבר, ובשנתיים שעברו מאז השקתה נמכרה הקונסולה ב-43.61 מיליון עותקים.

ההצלחה של הווי נובעת לא רק ממחירה הנמוך, אלא גם מהיותה ידידותית לשחקנים ארעיים שלא מסתדרים עם המשחקים המתוחכמים יותר, ומעדיפים משחקים פשוטים. עבור אלה, מהווה ממשק השליטה של הווי – הכולל בקר עם זיהוי תנועות, פתרון שלא דורש הסתגלות רבה, ומפתחי המשחקים שמחים לפנות לקהל הזה.

משחק מסוכן

בתוך כך, טוען הצהובון הבריטי The Sun, כי לפחות עשרה אנשים מתאשפזים בכל שבוע בגל הווי. התסמינים בהם לוקים האנשים כוללים מתיחת רצועות בעקבות משחק ב-Wii Sports, בעיות ברכיים בעקבות משחק הכושר Wii Fit ושלל בעיות אחרות.

כמו כן, על פי דיווחים שמגיעים אלינו, לאנשים העוסקים בפעילות ספורטיבית כמו ריצה, כדורגל ואפילו שחיה (שחייה!) יש נטיה להיפצע יותר למאנשים שכל היום יושבים על הספה ובוהים בטלוויזיה. היזהרו מספורט, הוא מסוכן לבריאות שלכם!

  • עוד באותו נושא:
  • ווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully