וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

25.12.2008 / 2:05

מטנק ואגרופן ועד משקפיים סולריות, אין ספק שהיה מגוון השבוע במדור גאדג'ט היום. מה הוא גאדג'ט השבוע?

בראשון דרסנו

הטנק הממוזער - אבל לא ממוזער מאד - של יום ראשון, הרגיז אנשים כי הוא לא יורה באמת, והרגיז אחרים כי הוא היה במקור טנק נאצי. אבל כאשר 1218 גולשים מצביעים לו, ומתוכם 61 אחוז בעדו, אנחנו לא יכולים שלא לחשוב שהבחירה בו היתה נכונה.

בשני שימשנו

משקפי השמש הסולריות של יום שני היו בעייתיים ממספר סיבות. הם רק קונספט, הם מכוערים, ויש סיכוי שהם מסוכנים לבריאות. אבל כנגד כל זה, יש את העובדה שמדובר במוצר ירוק שיכול לטעון גאדג'טים. ולמרות ששוב היה קרב צמוד בין התומכים למתנגדים, 62 אחוז מבין 438 מצביעים היו בעד.

בשלישי החבאנו

המתג הסודי שמתחבא בפסל של שייקספיר היה - עכשיו אפשר להודות - מעט מאעפן. הוא לא מאד טכנולוגי, והוא גם קצת מכוער. רק הקישור לבאטמן הציל אותו חלקית. ובכל זאת, מבין 398 גולשים, 56 אחוז היו בעדו.

ברביעי חשמלנו

גם בשבוע עם טנק, האגרופן שהוא שוקר חשמלי מנצח בגדול הן בהצבעה והן בתואר המוצר המסוכן של השבוע. אמנם מספר ההצבעות היה נמוך יותר, אבל מספר התגובות היה הרב של השבוע במדור ואחוז התמיכה היה הטוב ביותר. 73 אחוז מבין 924 מצביעים זה לא מדהים, אבל זה מספיק לגאדג'ט השבוע.

בחמישי לא התחשמלנו

רצועת ההארקה היא מהמוצרים היותר שימושיים והפחות מגניבים שהיו לנו. אבל ההגנה מהתחשמלות לא הלהיבה, וכך הרצועה זכתה ל-63 אחוזי תמיכה בלבד מקרב 483 גולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully