וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2008 נגד 2009

28.12.2008 / 10:21

השנה הבאה "תמיד" אמורה להיות טובה יותר. אבל האם זה באמת נכון? מה שיש נגד מה שיהיה. אתם בוחרים

הביטוי המקובל אומר "תכלה שנה וקללותיה, תחל שנה וברכותיה". וזה מובן. תמיד מקווים שהשנה הבאה תהיה טובה יותר, ומעטות השנים שבסופן אנו מתרווחים ואומרים "היתה אחלה שנה". אבל האם שנת 2008 היתה באמת שנת קללות בתחום הטכנולוגיה? שתי עמדות, ותשובה אחת: שלכם.

שנה חלפה

כן, זאת היתה שנת המשבר הגדול, אבל אנחנו מתמקדים כאן בטכנולוגיה, ולא בביזנס. ובתחום הטכנולוגיה, 2008 היתה שנה אדירה. אייפון דור 3 ואנדרואיד שינו את פני עולם הסלולר. כרום שינה את התחרות בעולם הדפדפנים. האביר האפל ואיירון מן סיפקו לחובבי הטכנולוגיה הנאה עצומה על המסך הרחב. קרב בלו-ריי נגד HDDVD הוכרע מוקדם מהצפוי. למי שרוצה לרכוש מחשב נייד יש אינספור חלופות זולות וקלות. אין לי מושג מה יקרה בשנה הבאה, אבל 2008 היתה שנה אדירה לטכנולוגיה.

שנה באה

משברים כלכליים הם דבר נורא, אבל הם גם כוח מניע אדיר לחדשנות. החברות והמוצרים שישנו את עולם הטכנולוגיה יצמחו מהמשבר הנוכחי, כפי שגוגל צמחה מהקודם. ב-2009 נראה התחזקות בהפצה הדיגיטלית של מדיה, אינספור מכשירי אנדרואיד שרובם יהיו טובים יותר מה-G1, מערכת הפעלה נורמלית של מיקרוסופט שגם תהפוך את הנטבוקים לאטרקטיביים יותר, ואינספור דברים שאנחנו לא יכולים אפילו לצפות בשלב זה. 2009 תהיה שנה אדירה לטכנולוגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully