וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליפה איכותית

המועמדים הבולטים לפרסי האוסקר שוב דלפו לרשת באיכות גבוהה לאחר שליחת עותקי DVD למצביעים

כמו בשנים עברו, גם השנה נאלצים אולפני הסרטים להתמודד עם הבעיה שנובעת משליחת עותקי DVD של סרטים המועמדים לאוסקר אל אנשי האקדמיה – הסרטים האלה דולפים מהר מאוד לרשת האינטרנט, באיכות גבוהה מאוד. בימים האחרונים החלו אתרי ביטורנט להתמלא בגרסאות איכותיות של סרטי אוסקר.

בין הסרטים שדלפו השנה נמצאים המועמדים הבולטים ביותר לפרסי האקדמיה: המקרה המוזר של בנג'מין באטון, המתאבק, נער החידות ממומביי, פרוסטניקסון ו- Revolutionary Road. בניגוד להדלפות אחרות שמגיעות באיכות גבוהה, כאן לא מדובר בעותקים שנלקחו מפס הייצור שבוע-שבועיים לפני הגעת ה-DVD לחנויות, אלא בסרטים שמציגים עכשיו בבתי הקולנוע.

הפיכתה של התופעה לנפוצה גררה בשנים הקודמות תגובה קשה מצד אולפני הסרטים. בעקבות ההדלפה ב-2003 נדרש אדם לשלם 300,000 דולר לאולפני וורנר וקולומביה, שתבעו אותו לאחר שגילו כי הוא זה שהדליף את הסרטים, זאת באמצעות סימן מים ייחודי שהיה על העותקים שלו. ב-2004 חברת Cinea אף שלחה לאנשים להם זכות הצבעה באוסקרים ופרסי BAFTA הבריטיים מכשירי DVD מיוחדים בתקווה שחברות הסרטים תנצלנה את ההזדמנות ותפצנה את העותקים באמצעות טכנולוגיית הקידוד של Cinea, אך הנסיון הזה כשל.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully