וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנג' מגיעה הביתה

אורנג' משיקה היום את שירותי הטלפוניה הקווית והאינטרנט הביתי שלה, תוך הסתמכות על שירותים מתקדמים

יח"צ - חד פעמי

עריכת וידאו: יאיר דניאל

חברת פרטנר, בעלת המותג Orange בישראל, הכריזה היום על מהלך כניסה לתחום הטלפוניה הקווית ושירותי האינטרנט הביתיים, זאת בנוסף לשירותי הסלולר. ההכרזה של היום שמתווספת למהלך השקת אתר התוכן Orange Time לפני מספר שבועות.

הטלפון הקווי

בתחום הטלפוניה, מציעה אורנג' חבילת טלפוניה קווית הפועלת על תשתית פס רחב, בה נכללים גם שירותים כמו תא קולי ושיחת ועידה. כמו כן, הציוד של פרטנר והשילוב שבין רשת סלולר לרשת טלפוניה קווית מאפשרים לכם לבחור האם לענות לשיחה בטלפון נייד או נייח, ולהוציאלקבל 3 שיחות בו זמנית על גבי אותו קו. הקידומת של השירות היא 074-7.

ציוד הקצה שיוצע באורנג' הוא טלפון DECT של חברת Thomson, בו משולב גם רדיו אינטרנטי סטריאופוני – אפשרות לקלוט תחנות רדיו אינטרנטיות. מחירו של המכשיר הוא 716.40 ש"ח, או 19.90 ש"ח בחודש ל-36 חודשים. ניתן גם להשתמש במכשיר DECT קיים.

האינטרנט המהיר

שירותי האינטרנט של אורנג' יוצעו ברוחב פס של 1.5 עד 10 מגהביט, זאת באמצעות התשתית הקיימת של בזק או הוט. יחד עם האינטרנט, יקבלו הלקוחות תיבת דוא"ל המבוססת על Gmail בעיצוב צבעים של אורנג' ועם תמיכה על ידי נציגי השירות של החברה.

כמו כן, יקבלו המצטרפים לחבילה גם שירות אנטיוירוס של Kaspersky בחינם. תיבת דוא"ל נוספת, מעבר לראשונה וחינמית, דווקא תעלה לכם כסף – 4.90 ש"ח. הנתב של אורנג' מאפשר לכם גם לקבל תמיכה מרוחקת דרך האינטרנט מנציגי השירות.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

הקופסה החכמה

ה-Smart Box, עליו מבוססים חלק משירותי האינטרנט של החברה, הוא בעצם מודם ונתב אלחוטי של חברת Siemens, היכול לתפקד גם כמרכזיה של הקווים הביתיים, תחנת בסיס לטלפוני Dect. תקן העברת המידע בנתב הוא 802.11n. מחירו של ה-Smart Box עומד על 19.90 לחודש, למשך 36 חודשים, בזיכוי מלא.

חבילות התמחור כוללות מחיר אחיד לשיחה אל כל המספרים בישראל, הן לאלה הקוויים והן לאלה הסלולריים. כמו כן, כיוון שאורנג' נכנסת לתחום האינטרנט, יהיו גם חבילות משולבות בין האינטרנט לבין הטלפון. החיוב ייעשה בחשבונית אחת, בה יופיעו חיובי הסלולר, הטלפון הקווי והאינטרנט – בתנאי והלקוח הצטרף לשלושתם.

חבילות לדוגמה ועלות התקנה

ההתקנה עולה 249 ש"ח עם זיכוי מיידי של 200 ש"ח בחשבונית.

600 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה = 128 ש"ח
600 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 2.5 מגה = 138 ש"ח
600 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 5 מגה = 168 ש"ח

1200 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה = 158 ש"ח
1200 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 2.5 מגה = 168 ש"ח
1200 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 5 מגה = 198 ש"ח

2400 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 1.5 מגה = 258 ש"ח
2400 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 2.5 מגה = 268 ש"ח
2400 דקות לכל הייעדים + אינטרנט ברוחב פס של 5 מגה = 298 ש"ח

שירות "חטיפת" שיחה מנייד לנייח, ולהפך, זמין רק ללקוחות אורנג' בסלולר. הוא יינתן בחינם ל-3 חודשים, ולאחר מכן יעלה 9.90 ש"ח בחודש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully