וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלולרי השנה 2008

1.1.2009 / 10:08

לא היה קל לבחור את מכשיר השנה מבין המכשירים שהובאו לישראל ביבוא רשמי השנה

Sony Ericsson W760

הנציג היחיד של סוני אריקסון בחמישיה - אך לא היחיד שהיה קרוב לכניסה, שכן C902 נמצא ממש על הסף - מדגים את היתרונות בשיטת המיתוג של החברה. מדובר במכשיר מוזיקה, ובכך הוא מצוין. העובדה שהוא אחלה גם בשאר תפקידיו היא רק תוספת להיותו הנגן הסלולרי הטוב של השנה.

HTC Touch Diamond

גם אנחנו קצת מתקשים לעכל את העובדה שיש שני מכשירי חלונות מובייל בחמישיה שלנו, אבל שניהם מצטיינים בהסתרת מערכת ההפעלה הגרועה של מיקרוסופט תחת ממשק מוצלח. הדיאמונד הוא אחד המכשירים היפים של השנה, וכאשר מסתירים את הממשק שלה, חלונות יכולה לספק מערך מרשים של תוכנות ויישומים.

Nokia N96

הרשו לנו לספיילר את הביקורת שתתפרסם כאן בקרוב. מדובר במכשיר בעל הנתונים הטכניים המרשימים ביותר שיש בארץ כיום, עם נפח אחסון עצום, מערכת הפעלה טובה ויכולות מולטימדיה מרשימות. רק מבנה פיזי מעט לוקה בחסר פוגם בו ומוריד אותו מקום אחד ברשימה.

Samsung Omnia

זה לא אייפון. זה גם לא קרוב להיות אייפון קילר. לאחרונה אנחנו בודקים את הגרסה המעוברתת של המכשיר, והיא שכנעה אותנו: מדובר במכשיר המולטימדיה הטוב בישראל, בזכות המצלמה המצוינת, ממשק הוידג'טים שעובד כאן טוב יותר מאשר בטאצ'וויז, המבנה הפיזי המצוין, והעובדה שמדובר במכשיר בו לא חסכו בדבר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Nokia E71

אם היה בארץ אייפון, הוא היה מכשיר השנה. אבל לשימושנו האישי, אנחנו מעדיפים את המכשיר המשרדי של נוקיה. זה המכשיר שגורם לנו להישמע כמו סוחרים בחנות אלקטרוניקה: קנינו כזה לעצמנו אחרי שיחידת הביקורת חזרה לבעליה. זאת ועוד: שכנענו את חברינו לקנות אותו. הוא מהיר, הוא יפה, הוא דק, הוא מכשיר המייל הטוב בישראל, הסוללה שלו מדהימה. זה טלפון השנה שלנו.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully