וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טריילר השנה 2008

2.1.2009 / 14:09

בכל שבוע עולים טריילרים למשחקים לוואלה! TECH. השבוע נציג בפניכם את הטובים של השנה

דיאבלו 3

אחד הרגעים המרגשים של השנה בתעשיית המשחקים – ההכרזה על Diablo 3, הגיע עם הטריילר הזה, כמו שכמעט רק בליזארד יודעים לעשות. יפהפה, אווירתי, מצמרר לפרקים. הוא לא מראה אף לא פריים של משחקיות (אך הושק יחד עם טריילר שלם שמוקדש רק לה), ולא באמת מגיע לו להיות יותר גבוה ברשימה, אבל את המקום החמישי הוא הרוויח בכבוד.

Fable 2

טריילר שכל כולו משחקיות, אך עם זאת לא כזה שגורם לכם להרגיש כאילו אתם מבזבזים את זמנכם בצפייה בו. כמו כן, קל מאוד להבין ממנו את העקרון של המשחק, הז'אנר שלו ולקבל הצצה אל כמה מהדברים המסקרנים ביותר, כמו עולם ענקי וחיית מחמד שמלווה אתכם בסיפורכם.

Metal Gear Solid 4

קשה לי עם הטריילר הזה. מצד אחד, הוא ללא ספק אחד היפים שנראו על מסכינו השנה, ומציג את הסיפור של Metal Gear Solid 4 בלי לחשוף יותר מדי פרטים. מצד שני, זה נראה כמו טריילר של סרט, ואין בו הצגת תכלית של המשחק עצמו. אי אפשר להבין ממנו מה זה המשחק הזה, ואם נתחשב בכך שזה אחד המשחקים היפים של השנה, אולי עדיף היה לשים פה קצת קטעי משחקיות.

Rayman Raving Rabbids

משחק הארנבים של יוביסופט אינו פוטוגני במיוחד. הגרפיקה לא ממש טובה, ומה שקורה על המסך מעניין רק אם אתם אלה שמשחקים. מה עושים? יוצרים סדרה של טריילרים מוטרפים ומצחיקים, ומלהיבים את הקהל בעזרתם. כפי שאפשר היה לראות במדורי וידאודרום במהלך השנה, עלי זה עבד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Grand Theft Auto IV

כמה ימים לפני שהושק GTA IV, הגיע אלינו הטריילר הזה – דגימה של כל סגנונות החיים בליברטי סיטי, החל מישיבה במועדון אפלולי ועד למרדפי מכוניות. אז זה גרם לנו לרצות ולשחק במשחק הזה תיכף ומיד, ואילו עכשיו אילו מאיתנו שסיימו אותו לא יכולים להסתכל על הטריילר הזה בלי שיתקוף אותם פרץ נוסטלגיה. וזה, בעצם, תמצית של מה שטריילר אמור לעשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully