וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפל נגד כל השאר

4.1.2009 / 9:07

השבוע, בפעם האחרונה, תתמודד אפל על תשומת הלב שלנו נגד כל התעשייה. מה מעניין אתכם יותר?

כבר מספר שנים שמקוורלד, התערוכה השנתית שעוסקת בכל מה שקשור באפל, מתרחשת במקביל או בצמוד ל-CES, תערוכת הטכנולוגיה הגדולה בעולם שבה משתתפות כל החברות הגדולות - חוץ מאפל. ובשנתיים האחרונות, הצליחה מקוורלד לתפוס יותר תשומת לב תקשורתית מכל מתחרותיה יחדיו. זה קרה בגלל האייפון, בגלל האייפוד, בגלל נתח השוק הגדל של החברה. זה קרה בגלל סטיב ג'ובס.

השנה תערך המקוורלד האחרונה בהשתתפות אפל, והיא תערך - לפחות כך נטען - ללא סטיב ג'ובס. ואנחנו שואלים אתכם: מה מעניין יותר? CES או מקוורלד? כל התעשייה או אפל?

תפוח

אפל מעניינת יותר מכיוון שאצלה הכל מרוכז בשעתיים אינטסיביות של הכרזות, שאף ארוע בתערוכה המתחרה לא ישווה להן. אייפון נאנו? אייפוד מקרו? נטבוק? סטיב ג'ובס, כן או לא? מי יודע מה יהיה שם. כרגע, אנחנו יכולים רק לנחש. וזאת הסיבה שאלו מאיתנו שנשארו בארץ יחכו לעדכונים של כתבנו בתערוכה בנשימה עצורה.

אפל היא חוד החנית של תעשיית הטכנולוגיה. לאן שהיא הולכת עכשיו, שם יהיו גם החברות האחרות עוד שנה שנתיים. והשנה, בפעם האחרונה, המוקד של זה יהיה במקוורלד. ולכן זה הארוע לו אנו מחכים.

כל השאר

עם כל הכבוד לאפל, היא חברה אחת. חשובה, כן. אבל אחת. ב-CES יהיו כל שאר החברות. חברות תוכנה כמו מיקרוסופט, חברות סלולר כמו פאלם (שתציג מערכת הפעלה חדשה), חברות אלקטרוניקה כמו סוני. כולן.

וב-CES יש את התערוכה עצמה, בה יוצגו הגאדג'טים המסקרנים של חצי השנה הקרובה. מחברות שכולנו מכירים לחברות להן ניחשף לראשונה, CES היא הלב הפועם של תעשיית הטכנולוגיה הצרכנית העולמית לא יהיה שם ארוע אחד שישווה לנאום בלי ג'ובס במקוורלד, אבל יהיו שם עשרות ארועים, מוצרים, הכרזות וידיעות שיעצבו את השנה הבאה. העדכונים שנביא משם יהיו חשובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully