וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ובס: לא גוסס ולא פורש

דידי חנוך

5.1.2009 / 16:22

מנכ"ל אפל חשף לראשונה את הסיבה שלא ישתתף במקוורלד ושהוריד במשקל: חוסר איזון הורמונלי

לאחר חודשים ארוכים של ספקולציות, שהחלו כשהופיע על הבמה בשנה שעברה ונראה רזה במיוחד, חשף מנכ"ל אפל סטיב ג'ובס את הסיבה לירידה במשקלו.

לדברי ג'ובס, הירידה במשקל שגרמה לאינספור ספקולציות שהוא גוסס ו/או פורש מתפקידו באפל, היא חוסר איזון הורמונלי. לדבריו, בדיקות דם הראו שהמצב גרם לו לאובדן חלבונים ולפיכך לירידה במשקל. מדובר בבעיה תזונתית, שניתן לדברי ג'ובס לתקן בטיפול פשוט אם כי לא קצר. ג'ובס ימשיך בתפקידו במהלך תקופת ההתאוששות.

בהודעה לעיתונות מסר דירקטוריון החברה ש"אם יגיע זמן בו סטיב ירצה לפרוש או לא יוכל למלא את תפקידו כמנכ"ל אפל, אתם תדעו זאת".

סוף לספקולציות?

מאז עלה לבמה בכנס של אפל ביוני השנה שעברה ונראה רזה במיוחד, היתה חרושת השמועות בנוגע לבריאותו של ג'ובס פעלתנית במיוחד. היו שמועות שהוא גוסס, היו שמועות שהוא פורש, היו שמועות שסרטן הערמונית ממנו סבל לפני מספר שנים - ואשר עליו סיפר לדירקטוריון רק לאחר שהחלים - חזר ותקף אותו.

הספקולציות והשמועות התעוררו שוב במלוא עוזן לאחרונה, כאשר הודיעה אפל שג'ובס לא יישא את הנאום המרכזי בכנס מקוורלד שייפתח מחר. דיווחים עקשניים טענו שהמנכ"ל שנחשב לחשוב ביותר להצלחת חברתו עומד לפרוש מתפקידו בקרוב מאד. כל שמועה שיצאה בחצי שנה האחרונה השפיעה באופן מיידי על מניית החברה, בדרך כלל באופן שלילי.

ההודעה הנוכחית היא חרב פיפיות, מכיוון שמצד אחד היא מספקת הסבר לירידה במשקל, אך מצד שני היא הודאה ציבורית ראשונה שג'ובס מחמיץ את מקוורלד מסיבות בריאותיות.

כרגע נראה שההודעה השפיעה באופן חיובי על המניה, שרשמה עלייה קלה בחצי השעה האחרונה. את ההשפעה לאורך זמן נראה ודאי מחר, לאחר ההכרזות בפתיחת תערוכת מקוורלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully