וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: SUPER 2009

דידי חנוך

6.1.2009 / 10:33

תוכנת המרת הוידאו החינמית הותיקה משתדרגת ומשתפרת, אך שומרת על הבעיות הותיקות שלה

בכל פעם שכתבנו בשנה שעברה על תוכנת המרת וידאו, תמיד היו תגובות שהמליצו להוריד במקום זאת את SUPER, חלופה חינמית ותיקה ופופולרית. כעת, עם השקת גרסה חדשה של התוכנה, גם אנו מצטרפים לממליצים, למרות כמה הסתייגויות.

נתחיל בדברים החיוביים שיש לומר על התוכנה: היא מסוגלת להמיר כמעט כל פורמט וידאו או שמע לכמעט כל פורמט וידאו או שמע. והסיבה היחידה שאנחנו כותבים "כמעט" היא שיכול להיות שמישהו המציא ברגע זה פורמט שעדיין לא הוסיפו לו תמיכה בתוכנה. הנה רשימה חלקית של פורמטי הוידאו בהם תומכת התוכנה:
3gp, 3g2, amv, asf, avi, dat, dvr-ms, fli, flc, flv, m2ts, mpg, mkv, mov, m4v, mp4, nsv, ogm, qt, rm(vb), str, swf, ts, trp, ty, ty+, tmf, viv, vob, wmv.

במילים אחרות, אם אתם רוצים להמיר קובץ מדיה, תוכלו לעשות את זה בתוכנה הזאת.

הבעיות

היסטורית, SUPER סבלה משלוש בעיות שמנעו ממנה להפוך לפופולרית יותר: חוסר יציבות, ממשק מסובך מדי, ואתר שכמעט בלתי אפשרי להוריד ממנו.

בבדיקות שערכנו, הגרסה הנוכחית יציבה בהרבה ממה שהכרנו מהתוכנה, והיא גם עובדת מהר. בעיה אחת נפתרה.

הממשק עדיין מורכב מדי, ומסובך. ברירות שצריכות להיות זמינות למשתמשים מתקדמים נמצאות במסך הראשי, והתפריטים לא ממש ידידותיים. אם אתם יודעים מה הפורמט שאתם רוצים להמיר אליו, אתם מסודרים. אחרת, תאלצו לשחק בתוכנה עד שתגלו מה עובד לכם.

והאתר הוא בלתי יאומן. לא היה קל להגיע לעמוד ההורדות, מכיוון שהאתר לעולם לא ייתן לכם להוריד מהעמוד בו הגעתם, ותמיד יפנה אתכם לעמודי הסברים בהם הקישור לעמוד הבא או להורדה כמעט חבוי. וכשהגענו כבר להורדה, היא הפסיקה באמצע. שלוש פעמים. נוצר הרושם שהחברה לא רוצה שאנשים יורידו את התוכנה שלה.

למרבה המזל, יש אתרים אחרים שמארחים את הקובץ. תוכלו למצוא קישור לאחד מהם כאן למטה.

לסיכום

SUPER היא תוכנה חינמית, והיא תוכנה שעושה את העבודה. היא משתמשת בכלים קיימים לביצוע הקידוד, וכוללת בתוכה כל מה שאתם צריכים אם אתם רציניים בנוגע להמרת וידאו מהרשת או מ-DVD.

היא לא פשוטה, היא לא נוחה, אבל היא טובה מאד. עם כל הסייגים האלה, היא בהחלט מומלצת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully