וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Pre או אייפון?

11.1.2009 / 10:49

האם יש יורש לסלולרי של אפל? פאלם בהחלט מקווים שכן. שתי עמדות מנוגדות, ותשובה אחת: שלכם

בתערוכת CES בסופ"ש החולף נפל דבר: פאלם ביצעה את הקאמבק המרשים ביותר מאז רוקי 2, 3 ו-4. החברה קמה מהקרשים והציגה את הסלולרי הראשון שמתחרה באייפון במגרש שלו: מערכת הפעלה פתוחה, דפדפן מצוין, ממשק חדשני וחנות יישומים. ייקח זמן עד שהמכשיר ייצא ונוכל לשפוט אותו באמת, אבל ממתי זה מנע ממישהו לגבש דיעה? ולכן, קבלו שתי דיעות שונות, ביניהן רק אתם תוכלו לשפוט. הפאלם או האפל?

Pre

המסך שלו קצת יותר קטן, הוא קצת יותר שמן, ובמצבו הבלתי גמור הוא נראה קצת יותר אטי בהדגמות. חוץ מזה? הפרה עולה על האייפון בכל מובן. מהעובדה שהוא פלטפורמה נוחה ופתוחה יותר לפיתוח - מה שאומר שחנות היישומים שלו תהיה מלאה בכל טוב - לממשק החדשני באמת שלו, לסינכרון שאמור להציב סטנדרטים חדשים ולמצלמה הטובה יותר. ויותר מכל, הפרה מלהיב כי הוא מתחרה אמיתי, בדיוק במקומות בהם האייפון טוב. הוא יכריח את אפל להתאמץ ולחדש, וזה יכול להביא רק לתוצאות טובות.

iPhone

ככה? דמו של כמה דקות וכבר מכתירים מלך חדש? יפה. באמת. נחמד. אבל חובת ההוכחה היא על פאלם, לא על אפל. האייפון - כפי שמזכירים לנו כמה מגיבים בכל פעם שהנושא עולה - הוא המכשיר הטוב בעולם כרגע. נקודה. הוא מהיר, כבר יש לו אינספור תוכנות, המסך שלו גדול יותר, והוא - ולא נתעלם מחשיבות העניין הזה - יפה יותר. וברצינות, אם הגורמים המכריעים בתחום הסלולר בשנים הקרובות הם יישומים וממשק, הרי שהאייפון כבר ניצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully