וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Live Essentials

דידי חנוך

13.1.2009 / 11:09

האם הגרסה העדכנית של יישומי הרשת של מיקרוסופט שווה שדרוג? בדקנו שתיים מהתוכנות

בשטף ההכרזות מתערוכת CES, הודעה אחת שלא זכתה לתשומת לב רבה היא העובדה שחבילת יישומי הרשת המיקרוסופט מושקת בגרסתה החדשה, אחרי שהיתה בבטא זמן רב.

התקנו את הגרסה החדשה, ושתיים מהתוכנות ראויות לתשומת לב מיוחדת. האחת כי היא תוכנה מאד פופולרית, והשניה כי היא תוכנה פשוט מוצלחת.

שליח בדלת

מסנג'ר היא פלטפורמת ההודעות המיידיות הפופולרית ברשת כיום, עם מיליוני משתמשים. הגרסה החדשה מרשימה מכמה בחינות. ראשית, כניסה במיקום אחד במסנג'ר 9 לא מוציא אתכם ממיקום אחר. כך, תוכלו להותיר את המחשב שלכם בבית במצב של "נראה לא מחובר", ולקבל את ההודעות שלכם שם גם אם תתחברו בעבודה או ממחשב נייד. התוכנה מראה לכם היכן עוד אתם מחוברים, כך שלא יהיו הפתעות לא נעימות. ניתן גם לבטל את האפשרות הזאת בהגדרות.

בנוסף, הגרסה החדשה מחוברת הרבה יותר לשירותי הרשת של החברה, כולל הסוג של רשת חברתית/עדכוני חיים/פרינדפיד שהחברה בנתה.

ברמה החזותית, הגרסה החדשה מעט יפה יותר, וכוללת תכונות כמו הצגת האמוטיקונים האחרונים בהם השתמשתם כך שתוכלו לגשת במהירות לחביבים עליכם. ניתן גם לערוך את צליל ההתחברות של התוכנה.

בשורה התחתונה, מדובר בשדרוג ראוי. אם אתם משתמשים במסנג'ר כתוכנת מסרים מיידיים יחידה, בהחלט מומלץ לשדרג. אם לא, ההמלצה על דיגזבי כאופציה מרובת הפלטפורמות עדיין תקפה.

כתבנות בע"מ

כאשר מיקרוסופט השיקה את Live Writer, הגבנו בעיקר בהפתעה. היא פשוט היתה כל כך מוצלחת, נוחה וטובה, ופתוחה לעבודה עם שירותים מתחרים. תוכנת עדכון הבלוגים עובדת נהדר עם מגוון רחב של פלטפורמות בלוגים, כולל וורדפרס, בלוגר, לייב ג'ורנל וכמובן שירות הבלוגים של מיקרוסופט עצמה, Live Spaces.

הגרסה החדשה טובה מאד. בנוסף לטקסט, קל מאד גם להוסיף מדיה, בין אם בקובץ או בקישור. הוספת סרטונים מאתרים שמאפשרים הטמעה עובדת מצוין, עם אפשרות לצפייה מוקדמת בסרטון לפני ההטמעה.

אפשר גם לערוך הודעות קיימות, להוסיף תוספים שמאפשרים בין השאר אינטגרציה טובה עם פליקר, ליצור כפתור "Blog This" שמאפשר ליצור פוסט חדש בעודכם גולשים, ולעבוד עם מספר שירותי בלוגים שונים, שקל מאד להחליף ביניהם ולשלוח את הפוסט שלכם לכל אחד מהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully