וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל מקצצת שירותים

גוגל הודיעה כי תסגור שישה משירותי החברה. חלקם ייעלמו, ואילו חלק אחר יתמזג בתוך שירותים קיימים

חברת גוגל לא חסינה מפני השלכות המשבר הכלכלי, ופרויקטים פחות נחוצים שלה משלמים את המחיר של חברה שמנסה להתייעל. לפני מספר שעות, הודיעה החברה על שינויים מרחיקי לכת – מסגירה ועד הפסקת פיתוח – בשישה ממוצריה.

הראשון, והמתבקש ביותר, ביניהם הוא Google Video – שירות העלאת סרטוני גולשים. לגוגל יש את יוטיוב ואת שירות Picasa שהחל להציע העלאת סרטונים לפני זמן מה. לכן, "בתוך מספר חודשים" תפסיק החברה לאפשר העלאת סרטונים חדשים לשירות.

שירות נוסף, עליו יפסיקו בגוגל לעבוד, הוא Google Notebook אשר מאפשר לאנשים לאסוף דפי אינטרנט לתוך "מחברת" מקוונת, כדי שיוכלו להשתמש בהם. מעטים יודעים על השירות הזה ומשתמשים בו, וכך החזקתו לא באמת כדאית.

שירותים נוספים שיפסיקו לעבוד ב"חודשים הקרובים" הם Dodgeball שמאפשר לכם להודיע על מיקומכם ולפגוש חברים, Mashup Editor שנתן לבעלי הגישה לבטא הסגורה שלו לחבר בין פונקציונליות של שירותי גוגל השונים כדי ליצור שירותים חדשים, ו-Catalog Search בו ניתן, אתם יודעים, לצפות בקטלוגים.

עתידו של Jaiko – שירות המיקרו-בלוגינג עם רשת חברתית, לוט בערפל. חלק ממנו יעבור ל-Google App Engine וישוחרר דרך מנוע התכנות בקוד פתוח, ואילו האתר עצמו אולי יישאר בחיים בזכות צוות של מתנדבים בגוגל.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully