וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

המקלדת הקלינגונית כלל לא כוללת מקשים באנגלית, ומתחברת למחשב באמצעות חיבור מיושן בלבד

התקופה בה להיות חנון היה מביך הסתיימה אי שם בשנות ה-80 המאוחרות. נכון, יש גם כיום אי אילו כיסי התנגדות, אבל אלה מעטים למדי, ואנשים בוגרים כבר לא מתביישים להגיד שהם אוהבים לשחק ב-World of Warcraft, לקרוא ספרים של ג'ורג' מרטין (לא אדינגס. זה עדיין בעייתי, ובצדק) ולראות מסע בין כוכבים. בכלל, הטריילר האחרון של הסרט החדש בסדרה הזו נראה מרשים לאללה.

אבל יש עדיין פריטים גיקיים מיותרים למדי, שנוכחותם בשוק מפתיעה ומוזרה, ולא במובן הטוב של המלה. אחד מאלה הוא הגאדג'ט הגרוע של השבוע - מקלדת בה מקשי האותיות אינם באנגלית או עברית, אלא בקלינגונית.

תשמעו, אין לי דבר וחצי דבר נגד אנשים שרוצים לתקשר בינם ובין עצמם בשפה של קומנדר וורף, אבל מקלדת עם מקשים בקלינגונית בלבד, ועוד כזו שמתחברת רק דרך חיבור ה-PS/2 המיושן, זה כבר לא טוב. הדבר מציב מספר בעיות. ראשית כל, מה אם באים אליכם אנשים שרוצים לכתוב משהו באנגלית, למה אין כאן מקלדת כפולה הן לאנגלית והן לקלינגונית? ושנית, מה אם תרצו לחבר אותה למחשב בו יש רק כניסות USB? וכשהדבר הזה כושל כמקלדת, וגם עולה כ-44 פאונד, אין ברירה אלה להתייחס אליו כאל הגאדג'ט הגרוע... של השבוע. ק'פלה!

הלאה אנגלית?

תהיו מוכנים להסתדר רק עם מקלדת קלינגונית, או שמא בכל זאת עדיף שיהיו בה כיתובים גם באנגלית ובעברית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully