וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

חברות המשחקים מתחילות להתעורר לקראת ההשקות הגדולות של 2009, ואנחנו מקבלים טריילרים מגניבים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH. אבל לא בכל שבוע אנחנו אוספים אותם למדור הוידאודרום, כי קשה להכין אחד כזה בזמן סיקור של תערוכה מארצות הברית. אבל הטריילרים הסבלניים, שמוכנים לחכות (אנחנו לא מאכילים אותם, ונותנים להם רק מעט מים), נכנסים בסופו של דבר אל הוידאודרום המיוחל.

Resistance: Retribution

מגיע לפלטפורמות: PSP

תאריך השקה: מרץ 2009

ז'אנר: פעולה מדבקת

הערות: סדרת המשחקים Resistance היא אחד הזיכיונות הבלעדיים החזקים ביותר של סוני כיום. שני משחקי הסדרה שיצאו לפלייסטיישן 3 הצליחו מאוד, ולכן היה זה מתבקש שהסדרה תהגר גם לקונסולת ה-PSP הניידת. חוץ ממערכה חדשה, יש במשחק הזה גם אפשרויות מעניינות של אינטרקציה עם Resistance 2. חברו את ה-PSP לפלייסטיישן 3 בכבל USB, והגרסה הניידת תדביק את זו הנייחת כשהיא מספקת לדמות שלכם יכולות חדשות כמו בריאות מתחדשת וכלי נשק ייחודיים

Fusion Fall

מגיע לפלטפורמות: PC

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: משחק תפקידים המוני עם בנות הפאוורפאף!

הערות: משחק תפקידים המוני של ערוץ הטלוויזיה Cartoon Network הוא רעיון טוב. אחרי הכל, יש לערוץ הזה זכויות על יצירות מופת כמו סמוראי ג'ק, בנות הפאוורפאף ודקסטר (הילד, לא הרוצח הפסיכוטי). כשהתברר כי מדובר בכותר בו משחקים דרך הדפדפן, השמחה הייתה רבה עוד יותר. והיי, השלבים הראשונים שלו חינם, אז אם אתם אוהבים את מה שאתם רואים בטריילר, אולי כדאי לתת לו הזדמנות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Skate 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 23 בינואר

ז'אנר: טוני הוק? פחחח.

הערות: טריילרים פשוטים למשחקים זה פאסה. כדי לבדל את המוצר, אוהבות חברות המשחקים לייצר קדימונים מושקעים שלאו דווקא מדגימים את היכולות של המשחק עצמו. כזה הוא הטריילר החדש של Skate 2, שזורק לפנינו דלי של נוסטלגיה מתוקה בדמות פרודיה על "צוות לעניין". רק שהצוות הזה נועד לשחרר עבורכם אזורי גלישה בהם מסתובבים שומרים מעצבנים. והוא עושה את עבודתו היטב, אם תוכלו למצוא אותו וליצור עמו קשר.

Godfather 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 27 בפברואר

ז'אנר: פעולה, אסטרטגיה, מריו פוזו

הערות: הסנדק חוזר, והוא כבר לא אותו הסנדק שהכרתם. הפעם, כדי ליצור אימפריית פשע משלכם, לא מספיק ללכת ולהרביץ לאנשים עם אלות - זה פרימיטיבי מדי. כדי להתרחב, תצטרכו לשלוט גם בממשק חדש שמאפשר לכם לחזק את שליטתכם באזורים נפרדים כשהמטרה הסופית היא הפיכה לסנדק של העיר ניו יורק כולה. ובדיוק כמו בספר והסרט שבוסס עליו, המשימה הזו היא לא קלה כלל. אבל אתם תסתדרו, אנחנו מקווים.

Prototype

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: קיץ 2009

ז'אנר: פעולה אמנזית

הערות: מחלת השכחה הפכה כבר מזמן לכלי אהוב על תסריטאים. מה הפלא - כשהגיבור לא יודע שום דבר על עצמו, גם למי שצורך את היצירה לא צריך לספר כלום, וגילוי העבר יכול להיות מנוע עלילתי נהדר. גם הפעם הגיבור שלנו אמנזי, אבל מעבר לכך - יש לו גם כוחות על וכוחות צבאיים שרודפים אחריו. וכוחות העל של גיבורנו, הם מגניבים לאללה: החל ממהירות וכוח על אנושיים, ועד ליכולת לשנות צורה.

Battlestations: Pacific

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 29 באפריל

ז'אנר: פעולה, טקטי

הערות: אם הצלחתם לפספס את Battlestations: Midway מ-2007 - חבל. מדובר היה בכותר מעניין שאפשר לכם לעבור בקלות בין נקודות מבט של חיילים שונים בקרבות אפיים. ברגע אחד יכלתם לשלוט בסוללה ארטילרית, ואילו ברגע השני לרסק את האויב מהאוויר באמצעות מפציץ. כותר ההמשך, שמגיע בקרוב, מבטיח לנו קרבות יותר גדולים, עם יותר כלי רכב וכלי נשק, ואקשן יותר ממכר.

LOTR: Conquest

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי, נינטנדו DS

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: הייקום של שר הטבעות חי כבר לא מעט עשרות שנים, ובעשור האחרון קיבל זריקת מרץ בעקבות יציאתם של 3 הסרטים ולא מעט משחקים - כולל כותר תפקידים המוני מצליח למדי. Conquest הוא עוד אחד מסדרת המשחקים האלה, כשהפעם מדובר בכותר פעולה עם דגש על קרבות מקוונים מרובי משתתפים. המשחק גם לא מגביל אתכם לנקודת המבט של "הטובים", ואם תרצו להרוס את ארץ ההוביטים עם כלי נשק הרסניים של הצד האפל, תוכלו לעשות זאת בשמחה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully