וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: LiveDrive

דידי חנוך

20.1.2009 / 12:00

החיפוש אחר תוכנה מושלמת לגיבוי מקוון של הקבצים שלנו ממשיך, והפעם מצאנו מועמדת מבטיחה

יש מספר סוגים בסיסיים של תוכנות אליהם אנו חוזרים מדי פעם, בחיפוש אחר התוכנה הטובה ביותר. במקרה של יישומי גיבוי ברשת, מדובר בדרך כלל בשילוב של תוכנה + שירות ווב. ובדרך כלל מדובר בשירות שעולה כסף מעבר למספר מגבייטים.

יש סיכוי סביר שגם תוכנת השבוע הנוכחית שלנו תעלה כסף בשלב מסוים, אבל כרגע היא ניתנת בחינם כי היא בבטא. והיא מצוינת.

LiveDrive הוא אתר שבו כל אחד יכול להירשם ולקבל "אתר" משלו. באתר זה ניתן לאחסן קבצים ללא הגבלה. כן. ללא הגבלה. כלומר, בלי מגבלות. רוצה לומר: אם תשימו שם את כל הקבצים שיש לכם במחשב, הם לא יתלוננו.

השירות כולל תוכנה להתקנה במחשב - או יותר ממחשב אחד. במחשבים בהם מותקנת התוכנה, האחסון בלייבדרייב הופך פשוט לכונן. כך, קל מאד להעתיק קבצים וספריות מהאחסון ואליו. בנוסף, הפיכת האחסון לכונן מאפשרת שימוש קל מאד בתוכנות גיבוי בסיסיות, שהופכות את השירות לגיבוי אוטומטי.

בלוח הבקרה של התוכנה, ניתן לקבוע דברים כמו סוגי קבצים שמקבלים קדימות בהעלאה לאתר, פרוקסי, אות הכונן הוירטואלי ושימוש ברוחב פס.

ממחשב בו לא מותקנת התוכנה, אפשר תמיד לגשת למידע באתר, כמובן. כמו כן, משולב האתר עם מספר שירותים מקוונים. כרגע יש ארבעה שירותים כאלה. השלושה הראשונים הם: זוהו לעריכת מסמכים, Scribd לצפייה במסמכים ופוטופלקסר לעריכת תמונות. אבל השירות הרביעי הוא זה שמשך את תשומת ליבנו: קישור ישיר לחשבון הפייסבוק שלכם. כך, תוכלו להעלות את כל התמונות שלכם ללייבדרייב ואז לבחור מה לשתף בפייסבוק.

מעבר ליכולות המתקדמות והאחסון הבלתי מוגבל, לייבדרייב אטרקטיבי מכיוון שהוא פשוט עובד. בניגוד לתוכנות אחרות שבדקנו בעבר, זה לא שירות עם פוטנציאל. זה שירות שמממש את הפוטנציאל שלו כבר בשלב הבטא. וזה מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully