וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוולות מקוונות

דידי חנוך

26.1.2009 / 16:19

מיקרוסופט מבאסת ופרנץ פרדיננד סובלים מפיצול אישיות. טור התלונות השבועי שוב אתכם

לאחרונה דולפים יותר ויותר פרטים אודות מערכת ההפעלה הסלולרית הבאה של מיקרוסופט, חלונות מובייל 6.5. הפרטים כוללים צילומים ואף סרטון הדגמה. ותוכלו לראותם בקישורים המצורפים.

חלק מהצילומים מראים את ממשקי עמוד הבית החדשים של חלונות מובייל 6.5. ואלה נראים סבירים. מעניינים. מקבילים ברמתם אולי למה שניתן לראות במכשירים כמו סמסונג אומניה. אבל בוידאו תוכלו לראות גם את התפריטים הפנימיים של מערכת ההפעלה.

אתם יודעים כמו מה התפריטים האלה נראים? כמו חלונות מובייל 6. וחלונות מובייל 5. וחלונות מובייל 6.1.

מדובר בגרסת בטא של מערכת ההפעלה, אבל מכיוון שאנו קרובים מאד למועד ההכרזה הרשמית, כך שלא סביר שייערכו שינויים משמעותים. מה שאומר שחלונות 6.5, מבחינת ממשק, היא פשוט סקין שמהווה תחליף או תחרות לסקינים שבנו בסמסונג, HTC, אסוס וחברות אחרות.

כדור הארץ למיקרוסופט: את בעיית עמוד הבית המאעפן שלכם פתרו כבר. אף חברה שמכבדת את עצמה לא משווקת את מכשיר חלונות מובייל שלה עם עמוד הבית המובנה. הבעיה היא שסקינים לא מחליפים את כל הממשק. הם שם כדי להחליף את החלקים החיצוניים בהם משתמשים נתקלים יותר. ואת שאר מערכת ההפעלה, מה שהופך את כל הסקינים האלה לליפסטיק על חזיר - אם נגנוב מונח שעצבן כמה אמריקאים בבחירות - שכבת צבע מעניינת על בית שהיה ונותר רעוע.

בחיי שאני לא מבין את מיקרוסופט. החברה בבירור רוצה להצליח בתחום המובייל. היא משקיעה בו הון. והיא רכשה את חברת Danger שמתמחה בממשקים סלולריים. מתי כבר נראה לכך תוצאות בשטח? כל חודש שעובר הוא חודש בו המתחרות מתקדמות, ומיקרוסופט... לא.

דר פרנץ ומיסטר פרדיננד

השבוע דווח אצלנו בוואלה! תרבות כי להקת פרנץ פרדיננד שחררה את כל האלבום שלה להאזנה באתר מייספייס. וזה אחלה.

זה היה הרבה יותר אחלה אם זה לא היה קורה זמן לא רב לאחר שהחברה שכרה את שירותי החברה המפוקפקת Web Sheriff, שמתמחה באיומים וניסיונות הורדה של אתרים בהם מעריצי הלהקה מעלים שירים שלה.

פרנץ פרדיננד, שווה להזכיר, היא להקה שלפני כחצי שנה עודדה את מעריציה להוריד את השירים שלה מתוכנות שיתוף קבצים, ושחבריה הודו שהם מורידים שירים בעצמם.

אני באמת רוצה להאמין שווב שריף נשכרה על ידי הלייבל ולא על ידי הלהקה עצמה. דברים כאלה קורים - זה קרה לאחרונה לאנימל קולקטיב שגילו שווב שריף שלחו מכתב מאיים במיוחד לידידים שלהם, בהוראת הלייבל. אבל אם לא, מצער לראות שלהקה שהראתה סימנים של הבנה את העולם הדיגיטלי בה היא חיה מעדיפה לעסוק בנסיון חסר סיכוי לתעל את המעריצים שלה רק למייספייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully