וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלופה ל-iDigital

החנות התל-אביבית הנדי החלה להפעיל עמדה לייעוץ בענייני מוצרים של אפל וקנייתם ביבוא אישי מארה"ב

לפני מספר חודשים, נפתחה בקניון רמת אביב חנות של iDigital – מפיץ מורשה של חברת אפל בארץ. החנות, שעוצבה באופן המדמה את החנויות של אפל ברחבי העולם, נועדה – לדברי מנכ"ל iDigital ערן תור - לתת ללקוחות משהו שהוא יותר ממקום בו ניתן לקנות מוצרי אפל. בחנות הוקם דלפק מיוחד בו מומחים יכולים לעזור לאנשים בשאלות הנוגעות למוצרים של אפל ולמעבר מ-PC ל-Mac. בימים אלה קם לחנות מתחרה, שאף נמצא במקום מרכזי יותר בתל-אביב – דיזנגוף סנטר. לדברי נציגי iDigital, במהלך 2009 גם הם מתכוונים לפתוח חנות בדיזנגוף סנטר.

חנות הגאדג'טים והמחשבים הותיקה הנדי, שנמצאת בדיזנגוף סנטר, החלה בימים אלה בשיתוף פעולה עם tCast – מיזם של בעז אורדן וגיא שפרן. tCast מתפקדים כמתווכים בין הקונה לבין מפיץ של אפל בארה"ב, או כפי שהם מגדירים את עצמם, יועצים ביבוא אישי. הלקוח משלם כסף, ומקבל תוך מספר ימים מארה"ב מחשב עם שליח עד הבית. כיוון שהאחריות היא בינלאומית, את השירות שבמסגרת האחריות יכול הלקוח לקבל מנציג השירות בארץ – iDigital.

המטרה של המיזם, לדברי שפרן, היא להוריד את המחירים של מוצרי אפל בארץ, וטענתו היא שהם מציעים מחירים הנמוכים ב-10-20 אחוז מאלה של iDigital על רבים ממוצרי אפל. כמו כן, העמדה הפיזית בהנדי מאפשרת להם לפגוש את הלקוחות ולייעץ להם. לכל הקונה מחשב מק מהנדי הם מבטיחים שעתיים של תמיכה אישית. ואילו בחנות של איידיגיטל מתקיימות פעמיים בשבוע סדנאות חינמיות שפתוחות לקהל הרחב ומטרתן להסביר לאנשים את עיקרי המעבר ממחשבי PC למק.

החסרון ביבוא אישי מארה"ב הוא שכל המסמכים – ובמקרה של מחשבים גם המקלדת – הם באנגלית בלבד, כשחריטת עברית על מקלדות של ניידי אפל היא הפרה של הסכם האחריות. מצד שני, המחיר נמוך יותר והאספקה תלויה במלאים וזמינות אצל ספק אמריקאי ולא באלה של איידיגיטל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully