וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ארינגטון פורש זמנית

גיא גרימלנד

28.1.2009 / 11:56

עורך ומייסד טק קראנץ' עוזב את הבלוג - לאחר שחטף יריקה לפנים בכנס DLD בגרמניה

מייקל ארינגטון, עורך ראשי ומייסד טק קראנץ', עוזב את הבלוג הטכנולוגי באופן זמני לאחר שהודה כי קיבל איומים על חייו. בטור שפירסם הבוקר חושף ארינגטון כי במהלך ביקורו בכנס DLD שבגרמניה ניגש אליו אדם לא מזוהה, ירק בפניו ונעלם בקהל. "אנשים נעצו בי מבטים, לאחר מכן הפנו את מבטם והמשיכו בשיחותיהם", סיפר ארינגטון.

לדבריו, הוא חש אמש שלא בטוב ועל כן מיהר למלון וניסה להימנע משיחות עם יזמים שמבקשים סיקור בבלוג. "לא ציפיתי לזה. בעבר תפסו אותי בכוח, דחפו ומשכו אותי באירועים, אבל מעולם לא ירקו עלי. אני חושב שכאן עובר הגבול". בהמשך הטור (שלא פתוח לתגובות אבל צפוי לעורר רעש בזירת הבלגוספירה הטכנולוגית), מציין ארינגטון כי הוא אוהב לעבוד על טק קראנץ', לכתוב על טכנולוגיה וסטארט-אפים ולהיות בקשר עם משקיעי הון סיכון ויזמים, אך כעת אינו נהנה יותר. "חברות סטארט-אפ שלא זוכות לסיקור שהן רוצות, עיתונאים ובלוגרים מתחרים מאשימים אותנו בדברים מגוחכים ... ככל שהפכנו למוצלחים יותר כך גדלה כמות ההתקפות עלינו ... למזלי אני סובלני לרוב ההתקפות המילוליות. גם לכך שחברים מחליטים להפיץ שמועות שליליות עלינו. לפני טק קראנץ' הנחתי שאנשים הם טובים ביסודם ושניתן לתת אמון בהם, היום זה הפוך. היריקה היא קו גבול מבחינתי. צעד אחד לפני משהו יותר אלים".

בהמשך חושף ארינגטון כי במהלך השנה האחרונה זכה לקבל איום על חייו ועל חיי משפחתו. "אני כותב על טכנולוגיה וסטארט-אפים. בעולם שפוי זה לא אמור להוביל לכך שאני מקבל איומים על חיי ויריקות ... החלטתי ליטול פסק זמן קצר בכדי לגבש פרספקטיווה על איך אני רוצה לבלות את חיי. אקח חופשה ברוב חודש פברואר, ואחליט מה נכון לעשות. אמשיך לכתוב השבוע ולסקר חדשות מכנס דאבוס, ולאחר מכן אצל לחופשה".

הפרשה הנוכחית היא חלק מסדרת אירועים שליוו את ארינגטון בשנים האחרונות. ארינגטון ידוע בסגנון כתיבה הבוטה שלו. הוא לא מהסס לתקוף ולבקר עיתונאים, יזמים ובלוגרים ולהביע את דעתו. למרות שהיה נדמה תמיד כי פיתח עור של פיל, נראה שהמקרה האחרון נגע לליבו.

לא סביר שטק קראנץ' יחדל להתקיים, בייחוד מאחר שמדובר בפרה חולבת של מזומנים. עם זאת, הצעד הנוכחי, החריף והחריג בנוף הבלוגספירה הטכנולוגיה, הוא עדות לכך שלא הכל צח ותמים בסצינת הסטארט-אפים הנקייה ומכובסת.

  • עוד באותו נושא:
  • techcrunch

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully