וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

30.1.2009 / 4:23

שבוע של קצוות עבר על כוחות הגאדג'טים, שזכו מכם לאהבה עזה ושנאה עזה לא פחות

בראשון הרעשנו

שווה לזכור שלפעמים הגאדג'טים הפשוטים ביותר הם גם המוצלחים ביותר. האזעקה האישית זכתה לתמיכה רבה בהצבעות, למרות תגובה שלילית ברובה בטוקבקים. עוד הוכחה לדיסוננס המוכר בין השניים. בשורה התחתונה, 83 אחוזי תמיכה מבין 598 מצביעים זה אחלה.

בשני אבטחנו

הנסיון להביא גאדג'ט אבטחתי שני ברציפות לא עלה יפה. אנחנו חשבנו שרובוט שמשליך על פורצים רשתות זה מגניב. אתם לא הסכמתם. למגיב מספר 8 נציין: כן. אתראה. חפש במילון הקרוב למקום מגוריך. אנחנו ממליצים על וואלה! מילון, כמובן. 49 אחוזי תמיכה מבין 448 זה די עלוב, כמובן.

בשלישי החלטנו

אם חשבנו שיום שני הוא נקודת השפל של המדור השבוע, הרי שיום שלישי הראה לנו כמה טעינו. גם לנו היה ברור ששעון ההחלטות הוא גאדג'ט מפגר, אבל אנחנו חשבנו שהוא מפגר מהסוג החיובי. אתם לא הסכמתם. ממש לא הסכמתם. רק 37 אחוזי תמיכה מקרב 456 מצביעים. אאוץ'.

ברביעי ראינו

אחרי השפל הגיע השיא. והוא הגיע ממקום די בלתי צפוי מבחינתנו. אחרי הכל, מדובר בשדרוג לגאדג'ט בן מספר שנים. אבל כנראה שראייה מבעד לקירות היא עדיין מגניבה, ולמרות תגובות מעורבות - ותודה למגיבים שהסבירו את הטכנולוגיה - הגאדג'ט זכה ל-91 אחוזי תמיכה מקרב 784 מצביעים. גאדג'ט השבוע. בהליכה.

בחמישי מיהרנו

שדרוג הנתב של יום חמישי הוכיח שוב את מה שהוכחנו כבר ביום ראשון. פשטות יכולה בהחלט לנצח במדור הזה. הדיון בתגובות היה מעניין, והמוצר זכה לאחוזי תמיכה יפים בהחלט. 80 אחוז מבין 492 מצביעים תמכו בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully