וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

האביר האפל וסמוראי עם אפרו בועטים את חודש ינואר החוצה, כדי שיגיעו כבר החודשים בהם המשחקים המעניינים מושקים

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!TECH, ובכל שבוע אנחנו מושיבים אותם לראות תעמולת בחירות. הפעם הם זכו סוף סוף לראות תעמולה עדכנית. הייתם חושבים שזה ישפר את מצב רוחם, לא? מסתבר שלא. הדכאון חגג, שני טריילרים אפילו ניסו לשים קץ לחייהם, אבל אנחנו החזרנו אותם לחים עבור מדור הוידאודרום.

Batman: Arkham Asylum

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 1 במאי 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: צריך להיות משוגע כדי לנעול את באטמן במוסד לחולי נפש, אבל זה בדיוק מה שהמשוגעים המתפראים עושים. ועכשיו, כשהוא נעול בפנים, צריך האביר האפל להשיב את הסדר ביד קשה. זה כבר לא לגו באטמן, ומעניין יהיה לראות האם המפתחים יצליחו ליצור משחק טוב כשהם לא צריכים להילחץ מתאריך יציאת סרט או מאורע דומה.

Arma 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: פעולה

הערות: המפתחים של Operation Flashpoint אמנם איבדו את הזכויות על המותג, אבל הם לא מפסיקים להתעסק במשחקי מלחמה אינטראקטיביים עם שטחים עצומים בהם צבאות שלמים נלחמים אחד בשני. ואחרי ArmA הראשון, מגיע לו כותר ההמשך עם מנוע גרפי חדש ושיפורים גדולים למשחקיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Blood Bowl

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי, PSP, DS

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: ספורט

הערות: הסופרבול מתקרב, ואילו עולה גם העניין בפוטבול במדינות שבדרך כלל לא מתעניינות בספורט הזה. זו הזדמנות נהדרת לשחרר טריילר חדש מ-Blood Bowl, משחק השואב את השראתו מפוטבול אך כזה שהינו הרבה יותר פנטסטי והרבה יותר אלים.

Fallout 3: Operation Anchorage

מגיע לפלטפורמות: אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: הושק

ז'אנר: פעולה

הערות: חבילת ההרחבה הראשונה ל-Fallout 3, שלא זמינה לגרסת ה-PS3 של המשחק, מוסיפה קמפיין מלא אקשן בעולם וירטואלי עם סינים מרושעים שמנסים להשתלט על אלסקה. כך, התוספת הראשונה לעולם הפוסט-אפוקליפטי של המשחק דווקא נותנת לנו גישה לאזור ממש לא פוסט-אפוקליפטי.

Afro Samurai

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 13 במרץ

ז'אנר: פעולה

הערות: המגניבות של אפרו-סמוראי מתחילה בקונספט, ממשיכה לליהוק של סמואל ל. ג'קסון לתפקיד המדבב של הדמות הראשית בסדרת האנימציה ומגיעה עד למשחק שנושא את השם הזה. כי הדבר היחיד שמגניב יותר מאפרו-סמוראי היא היכולת להיכנס לנעליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully