וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מדפסת RITI

עיצוב חדש של מדפסת מציע לכם להפסיק לקנות דיו, ובמקום זה להשתמש בבוץ שנשאר בתחתית הספל אחרי הקפה של הבוקר

הו, מוצרי קונספט – כמה שהם מדכאים. אבל לפני שאפרט, תזכורת קטנה: מוצר קונספט הוא, בעצם, רעיון עיצובי שאמור, באופן תיאורטי לעבוד. לא תמיד מדובר במוצרים שיכולים באמת להצליח מבחינה מסחרית, זאת כי לפעמים הם יקרים מדי לייצור ולפעמים רמת הטרחה המגולמת בהם עולה על רמת התועלת. אבל אין זו סיבה לא להכניסם למדור גאדג'ט היום, כי אנחנו כאן כדי להראות לכם דברים מגניבים, גם אם אלה לא נמצאים כיום בשוק.

אז כן, מוצרי קונספט יכולים להיות מאוד מדכאים, והסיבה לכך היא המגניבות שבהם, שגורמת לנו לרצות לראותם על המדפים כבר היום. כזו היא גם ה-RITI – מדפסת חדשנית. במרבית המדפסות, הסיבה לכך שחברות יכולות למכור לנו אותן במחירים נמוכים כל כך היא הכסף הרב שהן מרוויחות על הדיו, ואילו כאן אתם בכלל לא צריכים דיו יקר או הרבה חשמל.

הרעיון הוא להשתמש במשקעים של תה או קפה (להלן: סחלה) כדי להדפיס. שותים את הקפה של הבוקר, ואת המשקעים הבוציים מכניסים לתוך מחסנית מיוחדת. לאחר מכן, מזיזים את המחסנית שמאלה וימינה, והמדפסת משתמשת בסחלה כדי להדפיס על דפים – ממוחזרים כמובן את הטקסט. נכון, זה לא הדבר הכי שימושי בעולם, אבל מדובר בטכנולוגיה ירוקה די מגניבה, שיכולה לעזור לאנשים שחרדים לשלום כדור הארץ להרגיש פחות אשמים כשהם מדפיסים מסמכים.

תתרמו את הבוץ לכדה"א?

אז מה, עוברים להשתמש בסחלה כדי להדפיס מסמכים, או שאתם מעדיפים לשתות (לאכול?) גם אותו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully