וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

גם בסופרבול האחרון החליטו חברות כמו סוני לפרסם רק את הסרטים שלהן, ושוב שכחו שגם לתעשיית המשחקים מגיע

בשבוע האחרון כתבנו כאן שתעשיית המשחקים הכניסה בשנה האחרונה יותר כסף מתעשיית ה-DVD והבלו-ריי, בפער של מספר מיליארדים. ועדיין, אם ראיתם השבוע את הסופרבול בערוץ ה-METV שמראה הן את המשחק והן את הפרסומות שלו, אולי שמתם לב להיעדר הבולט של פרסומות למשחקים.

הסופרבול הוא המשדר השנתי הנצפה ביותר בטלוויזיה האמריקאית, והפרסומות המאוד-יקרות ומאוד-מושקעות שבו משקפות באיזשהו אופן את הטרנדים והלך הרוח בתעשייה. כך, לאחר שבמשך כל תערוכת ה-CES דיברו אנשים על תלת-מימד, היה מאוד לא מפתיע לראות פרסומות תלת-מימדיות בסופרבול. אבל איפה המשחקים?

נראה כאילו מדובר באי-היכולת של תעשיית המשחקים – זאת למרות התוצאות המרשימות אותן היא מציגה – להשתחרר מתפיסה עצמית של תעשיית נישה. אם אם מטיילים בערים מערב-אירופאיות או צפון אמריקאיות, לא מעטים הם הסיכויים שתראו פרסומת רחוב אחת או שתיים, אבל השקת גרסאות ה-DVD והבלו-ריי של סרטים עדיין זוכות לפרסום נרחב בהרבה.

חוזרים ללוס אנג'לס, ובגדול

ה-ESA – ארגון הגג של תעשיית המשחקים האמריקאית, פרסם אתמול את רשימת המציגים המעודכנת של תערוכת E3, אשר תתקיים ביוני הקרוב. שמענו לא מעט על כך שהתערוכה חוזרת לימי הזוהר שלה, עם אלפי מבקרים ומאות בחורות בביגוד מינימלי שמדגימות משחקים חדשים, אבל זה לא אומר שאי אפשר להפתיע אותנו.

ההפתעה מגיעה בדמות חברת אקטיוויז'ן בליזארד, שרבים חשבו כי לא תגיע ל-E3 השנה בגלל שעזבה את ה-ESA אשתקד. אבל לא, מפיצת הענק מגיעה גם מגיעה, וחוץ ממנה צפויות להגיע גם שאר החברות הגדולות – EA, לוקאסארטס, מיקרוסופט, נאמקו, נינטנדו, סוני, יוביסופט, Take-2 ורבות אחרות.

האם זה יהיה מספיק כדי להתעלות על E3 2006 – שהייתה ה-E3 הגדולה ביותר? רוב הסיכויים שלא, כי השוק כבר שונה מאוד. חברות רבות מעדיפות להגיע לתערוכות זולות ; יותר או תערוכות מקומיות. כך, אין עדיין ברשימה של E3 את 1C – המפיצה הגדולה ביותר ברוסיה, שבטח תגיע לתערוכת קלן (ממשיכת דרכה של תערוכת לייפציג), ואת NCSoft שהחליטה לא להשתתף בתערוכה האמריקאית אבל בטח תגיע לתערוכת טוקיו.

בוב כבר לא רק בנאי

בוב עצוב. בוב, עליו דיווחנו כאן לפני מספר שבועות, נמצא במעצר בית אותו הוא כפה על עצמו כדי לשבות על כך שנינטנדו לא נותנת לו את הכלים שיאפשרו לו לשים את המשחק אותו פיתח (המשחק של בוב) על קלטות DS ולמכור אותו באופן חוקי.

אבל בוב שבר את השביתה. הוא עשה זאת לכמה שעות, כשהמטרה היא ללכת ולהתפרע קצת בחנות ניו-יורק של נינטנדו. בוב וחבריו באו לשם, פיזרו כרטיסי ביקור, הדביקו כרזות ושמו קופסאות ריקות בהן אין את המשחק של בוב על המדפים.

וכך הפך בוב מבן אדם עליו ריחמנו בעקבות האטימות של נינטנדו לאיש לא סימפטי, החושב שפעולת השחתה של רכוש נינטנדו יכולה לעזור לו במאבקו הצודק ולא, נגיד, להקשיח את הלב של נינטנדו עוד יותר. או שאולי לזה הכוונה, ומדובר בראשונה מעשר המכות אותן האיש ינחית על הענק יפני? אז תזהרו כשאתם קונים ווי, אולי תמצאו ארבה בפנים.

  • עוד באותו נושא:
  • e3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully