וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Toshiba TG01

דידי חנוך

5.2.2009 / 2:47

אנחנו לא משתמשים במונחים כמו "אייפון קילר", אבל המכשיר שטושיבה הציגה השבוע? רוצח את האייפון

אנחנו לא נוהגים לשים בדרך כלל טלפונים סלולריים במדור גאדג'ט היום. זה פריט מעט יומיומי מדי למדור, אחרי הכל. אבל לא בכל יום אנו נתקלים במכשיר כמו הטושיבה TG01, שהציף את האינטרנט אתמול והצליח להצית גם את דמיוננו.

אז מה גורם לנו להתלהב כל כך מה-TG01, ומה הפך אותו לאחד הדברים שאנחנו ממש מצפים לראות בתערוכת הסלולר הגדולה בברצלונה עוד שבוע וחצי?

זה מתחיל בצורה הפיזית. מסך 4.1 אינץ' ברזולוציית WVGA. המכשיר גם דק להפליא, ובאופן כללי נראה מעוצב לעילא. אבל יוצאים מכשירים רבים עם מסך גדול - אם כי לא כל כך גדול בדרך כלל - וזה לא היה מספיק כדי לשים אותו במדור.

הגורם השני להתלהבותנו הוא המעבד. TG01 הוא המכשיר הראשון שמצויד במעבד Snapdragon של חברת טושיבה. מדובר במעבד סלולרי במהירות גיגהרץ. אנחנו כל כך רגילים לתהות כמה מגהרצים יש במעבד של הסלולר החדש שמוכרז, שהמחשבה על כך שהגיע עידן הסלולרי הגיגהרצי בהחלט מרגשת. תכלס, המעבד היה מספיק להביא את המכשיר למדור. אבל מה שבאמת הכריע את הכף היה הוידאו שבקישור, שמראה שימוש ספציפי שטושיבה עשתה במעבד.

אתם מבינים, טושיבה TG01 הוא מכשיר חלונות מובייל 6.1, מערכת הפעלה שאנחנו די מתעבים. יצרנים רבים, כמו HTC וסמסונג, הוסיפו לה ממשק שמאפשר לעשות את רוב הפעולות הבסיסיות בלי "לגעת" במערכת ההפעלה עצמה. אבל ה-TG01 הוא צעד עצום מעבר לכך. מהתמונות שראינו ומהוידאו נראה שטושיבה החליפה את כל המממשק. גם כשנכנסים לתפריטים פנימיים, עדיין נמצאים בממשק היפהפה והצבעוני של המכשיר. והוא עובד מהר.

אנחנו חוששים שאחרי שנבדוק את המכשיר הזה בברצלונה נתקשה לקבל את הממשקים של החברות האחרות ככיסוי מספק לחולשות של חלונות מובייל. יש רף חדש. מעבר לכך, אנחנו חושבים שאנחנו יודעים למה פלאפון החליטה לבחור דווקא בטושיבה כיצרנית החדשה להביא לרשת ה-GSM שלה. יש סיכוי יותר מסביר שהם ראו גרסה מוקדמת של המכשיר הזה לפני שקיבלו את ההחלטה. לפחות, כך אנו מקווים.

מגע חדש?

ומה אתם אומרים על האפשרות למכשיר מגע יפהפה שמסתיר לגמרי את חלונות מובייל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully