וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

6.2.2009 / 3:47

טלפון, מברשת, מדפסת וסורק היו השבוע במדור גאדג'ט היום, והראו שאפשר לחדש גם במוצרים ותיקים

בראשון הברשנו

מברשת הפרעושים של יום ראשון לא הלהיבה. אולי בגלל החשש שהיא תחשמל את החיות שהיא אמורה להציל מאימת המזיקים. אולי סתם בגלל שזאת מברשת. בכל מקרה, 61 אחוזי תמיכה מקרב 477 גולשים? לא משהו.

בשני מסגרנו

צמד המסגרות הדיגיטליות של יום שני הצליחו קצת יותר מהמברשת. יותר מצביעים, אחוזי תמיכה יותר גבוהים. אבל בסופו של דבר, נראה שהתשובה לשאלה שהצבנו בטקסט (האם יש סיכוי למסגרת תמונה דיגיטלית שאינה מיותרת) היא "אולי. אבל זה לא ממש מעניין". 63 אחוז מקרב 541 מצביעים היו בעדה.

בשלישי הדפסנו

מדפסת דווקא כן יכולה להלהיב. אם היא משתמשת בבוץ של הקפה בתור דיו. גם סביבתי, גם חסכוני, וגם מגניב. לא כולם הסכימו, כך שאחוזי התמיכה לא היו מדהימים, אבל מספר המצביעים הוא הגבוה של השבוע. 70 אחוז מבין 982 מצביעים היו בעדה.

ברביעי סרקנו

הסורק התלת מימדי היה הסופה המושלמת. עוד גרסה חדשנית למוצר ותיק, והפעם באמת מעטים היו אלה שהתנגדו - ואנו חושדים שמדובר באנשים שהיו מצביעים "גאדג'ט איום" למכשיר שמשגר בנאדם למאדים. 772 מצביעים. 89 אחוזי תמיכה. זה גאדג'ט השבוע. אבל ביתרון קטן מאד.

בחמישי צלצלנו

הסלולרי החדש של טושיבה זכה גם הוא לאחוזי תמיכה יפים מאד, ובשבועות רבים היה לוקח את התואר בהליכה. מסך המגע הגדול, המעבד החזק, והיכולת להסתיר כמעשה קסם את מערכת ההפעלה המאעפנה שיחקו כולם לטובתו. מעניין לציין שרוב התגובות היו שליליות - של חסידי אייפון - אבל ההצבעה היתה 87 אחוזי תמיכה מבין 825 מצביעים. שאפו.

  • עוד באותו נושא:
  • טושיבה
  • tg01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully