וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפות חברתיות

הרשתות החברתיות מספקות, מדי פעם, פירורי מידע אודות משחקים שטרם נחשפו. והפעם: פרוייקט חדש של מפתחי God of War ל-PSP ו-CoD6

הכלים החברתיים, דוגמת פייסבוק וטוויטר, מספקים לנו מדי פעם פירורי מידע על כותרים חדשים – לפעמים אפילו כאלה שעוד לא הוכרזו. במקרים רבים, לא מדובר בהדלפות מכוונות אלא בעדכונים שנעשו בהיסח דעת, בלי שהמעדכן יבין את הבעייתיות – מבחינת יחסי ציבור – של הדברים אותם הוא כותב.

נדיר לקבל שני מקורות כאלה ביום אחד, אבל היום זה קרה. העדכון הראשון – היותר מפתיע – פורסם ברשת החברתית העסקית LinkedIn על ידי ג'ון אנריקו – גרפיקאי בחברת Ready at Dawn, אשר עדכן את הפרופיל שלו כך שישקף שהחברה בה הוא עובד עוסקת עכשיו בפרוייקט לפלייסטיישן 3 ואקס-בוקס 360, המבוסס על זיכיון חדש לגמרי. זה מפתיע מאוד, כי RaD עבדה עד כה בעיקר על גרסאות ניידות ל-PSP של כותרים גדולים כמו Jak & Dexter ו-God of War.

העדכון השני מגיע ממנהל יח"צ של Infinity Ward – אחת המפתחות של משחקי Call of Duty, שכותרה האחרון היה ה-Modern Warfare המצויין מ-2007. לא סוד שהחברה עובדת כרגע על כותר המשך, ובאקטיוויז'ן המפיצה כבר בערך-הודו בכך, אך המשחק טרם הוכרז באופן רשמי. האיש, רוברט בוולינג, עדכן בפרופיל הטוויטר שלו כי הוא עובר על הקלטות קוליות של תשדורת רדיו מ-Modern Warfare 2. מה שמפתיע כאן, הוא שכשלפני מספר ימים אמר השחקן קן לאלי כי הוא הקליט דברים עבור המשחק, חברת אקטיוויז'ן עשתה לו – לטענתו – בעיות. אז האם עכשיו, כשבכיר באולפן הפיתוח מדבר על המשחק, האם זה אומר שההכרזה הרשמית והפרטים הראשונים נמצאים במרחק של כמה ימים? כנראה שכן, אבל בינתיים, אפשר להסתפק במשפט הקריפטי שפרסם בוולינג בטוויטר: “Cujo Two-One this is Vulture, solid copy on all”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully