וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספר טוב יותר

דידי חנוך

9.2.2009 / 17:58

גרסה 2 של הקינדל, הספר האלקטרוני המצליח של אמזון, מציגה יכולות משופרות וסיפור בונוס של סטיבן קינג

אמזון הכריזה היום על הגרסה השניה של הספר האלקטרוני המצליח שלה, ה-Kindle שלפי הערכות מכר יותר מכל ספר אלקטרוני אחד, ויותר מהאייפוד המקורי בשנה הראשונה לקיומו.

הגרסה החדשה כוללת שיפורים רבים. ברמה החזותית, היא דקה יותר (9 מילימטר) וקלה יותר (290 גרם) ובעלת זמן סוללה משופר ויותר גווני אפור. קינדל 2 כולל גם שינוי במיקום כפתורי הניווט, שנועד לענות על התלונה הנפוצה ביותר בנוגע לדגם הקודם.

מסתנכרן

הדגם החדש מגיע עם שירות חדש בשם WhisperSync, שיאפשר לבעלי המכשיר לסנכרן את הספר שהם קוראים ביותר ממכשיר אחד, כולל העמוד בו הם נמצאים. כרגע, ניתן יהיה לסנכרן בין שני הדגמים של הקינדל, אבל בעתיד מבטיחים באמזון שניתן יהיה לסנכרן גם למכשירים ניידים אחרים. ניתן בהחלט לקוות שמשמעות הדבר היא שבעתיד ניתן יהיה גם לרכוש ספרי קינדל למכשירים ניידים אחרים, כגון HTC G1, ואולי האייפון ומכשירי נוקיה.

מילון ואנציקלופדיה

עוד שיפור חשוב נמצא ברמת התוכנה. הקינדל החדש יכול לקרוא קבצים בפורמטים קיימים מהם התעלם הדגם הקודם. בין השאר ניתן למצוא ברשימה קובצי PDF, PRC ו-Mobi. כך יוכלו גם לקוחות של חנויות ספרים אלקטרוניים אחרות לקרוא את הספרים שרכשו כבר במכשיר החדש.

שתי יכולות חדשות שנוספו למכשיר הן מילון עם 250 אלף מילים ויכולת זיהוי והקראת טקסט, שעשויה להיות שימושית למי שרוצה לשמוע את הספר בזמן נהיגה. אין ספק שרמת ההנאה לא תשווה לזו של שמיעת ספר שמע שהוקלט על ידי שחקנים או על ידי הסופר, אבל זה שיפור מענייין ולפי הדיווחים ממסיבת העיתונאים בניו יורק נראה כי איכות ההקראה טובה יחסית.

בנוסף למילון המובנה, ניתן גם להשתמש בחיבור האינטרנטי המובנה - והחינמי - של הקינדל על מנת לחפש בויקיפדיה.

הגרסה החדשה תגיע גם עם גימיק: סיפור חדש של סטיבן קינג בשם Ur, שנכתב במיוחד בעבור הקינדל, ולדברי קינג נכתב כדי שיוכל לקבל ראשון את הדגם החדש.

האכזבה - עדיין רק לאמריקאים

האכזבה הגדולה במסיבת העיתונאים בעבורנו היא שלא הוכרזה גרסה של המוצר שמאפשרת חיבור אינטרנטי באמצעות כרטיס SIM או בלוטות'. כך, רוכשי המכשיר בישראל או באירופה לא יוכלו להנות מהיכולות האלחוטיות שלו, שמאפשרות רכישת ספרים בכל מקום בארצות הברית.

קינדל 2 יעלה 359 דולרים בעת ההשקה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully