וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2009: גייטס או ג'ובס?

סטיב ג'ובס וביל גייטס פרשו השנה מתפקידיהם באפל ומיקרוסופט. מי מהם היה גדול יותר, חשוב יותר, משפיע יותר?

בשנה האחרונה פרשו מתפקידיהם שני האנשים שהשפיעו יותר מכל על עולם הטכנולוגיה בעשורים האחרונים. סטיב ג'ובס וביל גייטס שינו את העולם, ועזיבתם מותירה חלל גדול. אבל מי מהם היה חשוב יותר? אנחנו שואלים. אתם בוחרים.

ביל

בזמן שסטיב ג'ובס היה עסוק בעיצוב של מכשירים יפים, ביל גייטס שם לו למטרה את אחד היעדים המרשימים ביותר שמנכ"ל יכול להציב בפני חברה: מחשב על כל שולחן, בבית ובמשרד. והוא השיג את זה. אתם יכולים להתלונן על מערכות ההפעלה השונות שלו, אבל זה לא מקרי ש-XP מנצחת ביתרון כל כך גדול בסקר מערכות ההפעלה שלנו. ואם היינו עורכים אותו בנקודות שונות בעבר, חלונות 95 היתה מנצחת. וגם חלונות 3.11. ועוד שנתיים, חלונות 7 תנצח באותו הסקר. כי ביל גייטס בונים מוצרים לכולם. והטובים מביניהם ראויים לגמרי לנתח השוק המסיבי שלהם. השורה התחתונה היא זאת: שני בחורים צעירים הקימו חברות לפני שלושים שנה. ואחד מהם ניצח. קוראים לו ביל גייטס.

סטיב

ביל גייטס הוא מגניב, אין ספק, אבל בעשור וחצי האחרונים הוא היה רק הפנים של מיקרוסופט. בניגוד אליו, סטיב ג'ובס הוא אפל, וההוכחה הטובה ביותר לכך היא הצרות אליהן אפל נקלעה כשהוא הודיע על פרישתו הזמנית (?). אבל גם אם אתם לא חושבים שעצם המנהיגות שלו חשובה, תסתכלו על מה שעשתה אפל בהנהגתו. החברה התמקדה ביצירת מוצרים חדשניים - הן מבחינת החומרה והן מבחינת התוכנה. רבות מהתכונות של חלונות הן נסיונות חיוורים לשחזר את החדשנות שהביאה לעולם המחשבים אפל בהנהגת ג'ובס. ואם זה לא מספיק, יש גם את האייפוד, האייפון, סגנון הלבוש המרשים ואמירות המפתח שהפכו אותו, את סטיב ג'ובס, לאחד מראשי החברות המוצלחים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully