וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיוניר מכבה את המסכים

סוכנויות הידיעות

12.2.2009 / 9:32

Pioneer תסגור את חטיבת ייצור הטלוויזיות שלה עד מרץ 2010 ותפטר כ-10,000 עובדים בעקבות הפסדי שיא

יצרנית האלקטרוניקה היפאנית פיוניר הודיעה היום כי תקצץ עשרת אלפים משרות בחברה, בעקבות מכירות נמוכות מהצפוי על רקע המשבר הכלכלי העולמי, אשר הוביל את החברה להוריד את תחזית הרווח השנתית. מניית פנסוניק הוסיפה 0.5% היום בבורסת טוקיו, למרות התחזית העגומה, לאחר שנפלה ב-84% ב-2008.

פיוניר הודיעה כי היא צופה לרשום הפסד של 130 מיליארד ין (1.4 מיליארד דולר) בשנת הכספים שתסתיים ב-31 במארס, לעומת תחזית קודמת להפסד שנתי של 78 מיליארד ין. בעקבות ההפסד הצפוי, הודיעה החברה כי תסגור את חטיבת ייצור הטלוויזיות שלה עד מארס 2010 ותפטר עשרת אלפים עובדים, בהם 6,000 עובדים במשרה מלאה.

פיוניר הצטרפה למתחרותיה סוני, פנסוניק וטושיבה, שצפו גם הן הפסדים שנתיים והודיעו על קיצוצי משרות בעקבות המשבר הכלכלי העולמי, התחזקות הין והירידה בביקוש למוצרי אלקטרוניקה בשווקים כמו יפאן, אירופה וארה"ב.

טושיבה דיווחה לפני שבועיים על הפסד רבעוני של 1.3 מיליארד דולר. פנסוניק דיווחה על הפסד רבעוני ראשון מזה שש שנים והודיעה כי תפטר 15 אלף עובדים, וענקית האלקטרוניקה היפאנית היטאצ'י דיווח על הפסד רבעוני של 4.1 מיליארד דולר בעקבות נפילה של 16% בהכנסותיה ועלויות הקשורות לארגון מחדש.

  • עוד באותו נושא:
  • פיוניר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully