וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

בואו לבכות במונולוג קורע לב של מוצר שימושי שניסה לשפר עצמו, אך בסופו של דבר הצליח רק להפוך לגאדג'ט גרוע

שלום לכם,
קוראים לי Digi-Mug ואני גאדג'ט גרוע. הגעתי לכאן כדי לספר לכם את סיפורי קורע הלב. אני לא עושה זאת כדי שתרחמו עלי, לא מגיעים לי רחמיכם. החשיפה העצמית שלי נובעת מהרצון לשמש תמרור אזהרה עבורכם, גאדג'טים פוטנציאליים שרוצים להגיע למעמד הזה בכל מחיר.

התחלתי בתור כוס תרמית פשוטה - לא מוצר שיכול להיחשב לגאדג'ט בעשורים האחרונים, אבל בכל זאת שימושי. הרגשתי שאני משפיע ועוזר, אבל לא מספיק, אז החלטתי להעלות את מעמדי. אחרי לילה של שתיה, עליתי על רעיון: אם אני, עצמי, לא יכול להפוך לגאדג'טי יותר, אולי אצליח ליצור קשר סימביוטי עם גאדג'ט ובכך לקבל משמעות חדשה. אז הדבקתי על עצמי מסגרת תמונה דיגיטלית.

כן, כן, אתם מוזמנים לצחוק עלי. מה לכוס תרמית ולמסגרת תמונה דיגיטלית? אבל זה רק חצי סיפור. אם הייתה זו מסגרת גמישה וגדולה שהייתה מכסה אותי, הייתי דווקא מגניב, אבל המסגרת היחידה שהסכימה להיכנס איתי לקשר הייתה בגודל 1.5 אינץ' בלבד, ועם מגהבייט אחד של זכרון. וכך נתקענו - היא איבדה את הניידות שלה, ואני הפכתי לפחות נוח. ומה הפלוסים? אין כאלה! אף אחד לא רוצה לשים אותי על השולחן ולראות את התמונות של המשפחה כי אני לא נראה מספיק טוב בתור גאדג'ט שולחני, וכשאני מתפקד ככוס תרמית לאף אחד לא אכפת מהיותי מסגרת תמונה. אז הכוונות שלי אולי היו טובות, אבל התוצאה הייתה הפיכתי לגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

אוהבים אותי?

אולי אתם, קוראים יקרים, חושבים שאני דווקא מגניב? אם לא, לא אעלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully