וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוויטר מתרחב

אתר המיקרו-בלוגינג Twitter מתכוון לגייס עובדים ולהרחיב את היצע השירותים שלו בעקבות גיוס הון

Twitter- אתר מיקרו-בלוגינג שמאפשר למשתמשיו לעדכן את חבריהם במה שהם עושים באמצעות הודעות קצרות - דיווח כי הוא יתחיל להתרחב ולהציע מוצרים באמצעותם יוכל להרוויח כסף.

ההודעה הגיעה בעקבות גיוס הון מקרנות Benchmark ו-IVP, שעל פי הערכות מגיע לכ-35 מיליון דולרים. בבלוג של טוויטר נכתב כי אנשי החברה לא חיפשו מימון באופן אקטיבי, אלא נענו לפניות שהגיעו אליהם, זאת כשהחברה הצליחה להגדיל בשנה אחת את מספר המשתמשים הפעילים ב-900%.

טוויטר הפך בשנה האחרונה לכלי משמעותי הן בתחום החדשות (רבים מהאירועים החשובים שקרו השנה דווחו על ידי עדי ראייה בטוויטר לפני שהגיעו למערכות החדשות) והן ככלי אקטיביזם שאפשר להעביר מידע לאנשים רבים באופן מיידי. עם זאת, לאתר עדיין אין מודל עסקי שיאפשר לו להרוויח כסף בעקבות הפופולריות שלו - דבר שעכשיו, כנראה, עומד להשתנות.

אחד ממנהלי טוויטר הגיב לפני מספר ימים לטענות כי האתר עומד לגבות כסף על שימוש מסחרי בפלטפורמה, ואמר כי השימוש בכלים הנוכחיים של המערכת יישאר חינמי עבור כולם, ואילו הכסף יגיע מכלים חדשים, אך כל זה נמצא כרגע בשלב רעיונות ועדיין אין לחברה מוצרים ספציפיים עליהם היא יכולה לדבר.

  • עוד באותו נושא:
  • טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully