וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמות הסלולר של סוני אריקסון

סוני אריקסון חשפה בברצלונה שני טלפונים חדשים - הראשון עם מצלמת 8 מגהפיקסל והשני עם מצלמת 12.1 מגהפיקסל

תערוכת הסלולר MWC תפתח בברצלונה רק מחר, אבל כבר הערב ערכה חברת סוני-אריקסון מסיבת עיתונאים בה חשפה שניים מהמכשירים החדשים שעומדים להגיע בשנה הקרובה לחנויות. היא עשתה זאת לאחר שנת עסקים לא מאוד מוצלחת, כשהיא נאלצת להתמודד עם שוק רווי ותחרותי מתמיד.

בעבר כללו מכשירי החברה מספר רב של סגמנטים ייעודיים, אך כעת מנסים בסוני-אריקסון לצמצם את מספרם ולהפוך את המכשירים למגוונים יותר. לשם כך הם הכריזו בתערוכה על Entertainment Unlimited (בידור ללא הגבלה) – אסטרטגיה חדשה לשילוב אלמנטים בידוריים של סדרות שונות לתוך מכשירים מתקדמים ומתן האפשרות לסנכרון בין הטלפון לבין מכשירי בידור ביתיים, כמו גם שיתוף תוכן ברשת האינטרנט.

המכשיר הראשון שידגים את התפיסה הזו הוא ה-W995 – סליידר דור 3.5. אם בעבר מכשירי W (ווקמן) היו עם דגש על מוזיקה, הפעם זהו טלפון מולטימדיה במלוא מובן המלה. הוא כולל מצלמה של 8 מגהפיקסל עם פלאש, מיקוד אוטומטי, זיהוי פנים, מייצב תמונה ומייצב וידאו; מערכת מוזיקלית ממשק חדש של ווקמן עם אקוולייזר ידני, מנגנוני עיבוד צליל Clear Stereo ו-Clear Bass, מעבר בין שירים באמצעות נפנוף המכשיר, מערכת ה-SensMe שממפה את השירים על פי הקצב ומתאימה לכם רשימות השמעה שמבוססות על מצב הרוח שלכם, שקע אוזניות סטנדרטי ושני רמקולים.

למכשיר מסך 2.6 אינץ' ברזולוציית 320x240, כמו גם Wi-Fi עם אפשרות סנכרון בתקן DLNA, מערכת ניווט לווינית, רדיו ואפליקציות של יוטיוב, פייסבוק ופליקר. ה-W995 יגיע עם כרטיס זכרון של 8 גיגהבייט ובכמה אזורים גם עם אוזניות חוסמות רעשים. זמן הסוללה אותו פרסמו בסוני-אריקסון הוא 4 שעות דיבור ברשת דור 3, 20 שעות מוזיקה או חמש שעות וידאו. המכשיר יגיע ברבעון השני של השנה לשווקי העולם.


המכשיר השני שהוצג הוא Idou נטול המספר, ששמו המלא ייחשף במהלך השנה וזמינותו בחנויות מתוכננת לחצי השני של 2009. מדובר במכשיר עם מסך מגע בגודל 3.5 אינץ' ומצלמה של 12.1 מגה-פיקסל. על פי הדיווחים ברשת, המכשיר פועל על גרסה חדשה של מערכת ההפעלה סימביאן. גם המפרט המלא שלו טרם נחשף, ונכון לעכשיו נראה כאילו בסוני-אריקסון עושים הצגת תכלית לפני שהמכשיר עצמו עוצב עד הסוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully