וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכונת מולטימדיה

דידי חנוך

16.2.2009 / 12:46

עם מצלמת 8 מגפיקסל ויכולות וידאו מרשימות, LG רנואר הוא סלולרי מוצלח מאד. חבל שחווית האינטרנט בו איומה

מערכת וואלה!

לפני קצת פחות משנה בדקנו כאן את מכשיר הסלולר LG Viewty, שנחשב באותה התקופה לטלפון הדגל של חברת LG ואחד המכשירים הטובים בשוק. אך בסיכום סוף השנה שלנו, המכשיר לא נכלל בחמישיה, ולא בטוח שהיה נכלל גם בעשיריה, כי התחרות בשוק הזה קשה ומכשירים מתיישנים מהר מאוד.

כעת נראה ש-LG סוגרת את הפער עם השקת הרנואר, שמהווה שדרוג אבולוציוני של קודמו, ומצליח להיות טוב ממנו בכל סעיף וסעיף.

שימושיות

הרנואר כולל גרסה משופרת של ממשק המגע אותו הכרנו בקודמו. החידוש העיקרי בו, שמזכיר מאד את הממשק של מכשירי סמסונג, הוא וידג'טים שניתן לגרור מסרגל למסך הראשי. הוידג'טים מעטים ומוגבלים, ו-LG סובלים מכך שהפלטפורמה שלהם סגורה. אבל מה שיש עובד טוב.

בנוסף, לחיצה על הכפתור האמצעי בתחתית המכשיר מביאה אתכם למסך עם שני טאבים: מנהל משימות ומסך מותאים אישית בו יכול המשתמש לשים קיצורי דרך לתשעה יישומים אליהם הוא רוצה גישה מיידית. זה נוח, עובד טוב, ודי קל להגדרה.

יוצר ומנגן תוכן

המצלמה של הרנואר היא הטובה ביותר שיצא לנו לבדוק בטלפון סלולרי, ביתרון לא קטן. 8 המגה-פיקסלים הם רק חלק מהסיפור כאן. המצלמה מצוידת גם באופטיקה טובה ובפלאש קסנון מצוין. זהו הטלפון הסלולרי הראשון שבדקנו שהפיק תוצאות סבירות - ולעתים טובות מאד - בתנאי תאורה לא טובים. כך, מדובר במצלמה הסלולרית הראשונה שיכולה להחליף באמת מצלמה דיגיטלית בסיסית. גם בלילה.

גם בתחום המולטימדיה נרשם שיפור משמעותי. הויוטי ניגן רק קבצי וידאו בקידוד DiVX. הרנואר תומך גם בקידוד XViD הנפוץ. כל זה, יחד עם המסך הגדול והמרשים, מאפשר לכם להשתמש בו כבנגן מולטימדיה נייד בלי להרגיש כאילו מדובר בפשרה.

דבר אחרון שמסייע למכשיר בתחום המולטימדיה הוא התמיכה בכרטיסי זיכרון בפורמט MicroSDHC. זה אומר שכעת ניתן להכניס אליו כרטיס זיכרון של עד 16 גיגה, במקום 2 הגיגה של הויוטי. וזה הבדל שפירושו שהמכשיר בהחלט יכול לשמש כנגן מולטימדיה עיקרי עבור אנשים רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

לא לגלישה

בכל הנוגע לגלישה באינטרנט, המכשיר עדיין לא טוב, במיוחד אם מתחשבים בהתקדמות שנעשתה בתחום בשנה האחרונה. הדפדפן שלו סביר כל עוד הוא בדפי WAP, אבל באינטרנט האמיתי הוא לא מצליח לתפקד.

דבר אחד שכן מסייע לו בכל הקשור לאינטרנט הוא המקלדת הוירטואלית. בעזרת חיישן ההטיה המובנה, המכשיר עובר למקלדת QWERT מלאה כשהוא מוטה הצידה. זה מאד נוח להקלדת כתובות אתרים, וגם לסמסים. המקלדת הוירטואלית טובה גם בכל הקשור לחיוג. היא מגיבה טוב, מדויקת, ונעימה לשימוש. הרטט הקל עם ההקלדה מפצה במידת מה על היעדר מקשים פיזיים.

לסיכום

הרנואר אינו סמארטפון. בכל הנוגע להרצת יישומים ואינטרנט, הוא מוגבל מאד. אבל למי שרוצה מכשיר פשוט, שחזק מאד בתחום המולטימדיה, מדובר במכשיר הטוב ביותר בארץ כרגע.

הוא יקר מדי לטעמי - 89 ש"ח לפני החזרים בסלקום, כאשר כדי להגיע להחזר של 79 ש"ח בחודש יש לדבר במעל 399 ש"ח, אבל הוא מספק תמורה לא רעה. המכשיר יושק בקרוב גם בפלאפון, ולא נמסר באיזה מחיר ישווק.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully