וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמסונג נוגעת

דידי חנוך, ברצלונה

16.2.2009 / 13:42

חברת הסלולר הקוריאנית משיקה מספר מכשירי מגע, תוך התמקדות בצריכת מולטימדיה

במסיבת העיתונאים של סמסונג בתערוכת MWC הוכרזו מספר מכשירים חדשים, שכולם בעלי ממשק מגע. סמסונג גם הבטיחה שתהיה החברה עם הצמיחה הגדולה ביותר בתעשייה בשנה הבאה, כשהיא שוכחת מקיומה של אפל בעודה אומרת שהציגה את הצמיחה הגדולה ביותר בשנה שעברה.
המכשירים

אומניה HD הוא שדרוג לאומניה, שהיה אחד המכשירים הטובים ביותר שעובדים עם חלונות מובייל. המכשיר הוא הסלולרי הראשון שמסוגל לצלם וידאו ברזולוציה של p720. אבל אולי חשוב מכך, באומניה החדש נוטשת סמסונג את חלונות מובייל ומשיקה מכשיר דגל שעובד על סימביאן - מערכת ההפעלה של נוקיה שהולכת ומסתמנת ככוכבת המפתיעה של התערוכה. למכשיר מסך ענקי של 3.7 אינץ', מצלמת 8 מגפיקסל וזיכרון מובנה של 8 או 16 גיגה לצד הרחבה בכרטיס מיקרוSD.

סמסונג BEAT היא סדרה חדשה של מכשירי מוזיקה, שכוללת כרגע שני מכשירים. BeatDisc ו-BeatDJ. ביטדיסק הוא מכשיר מגע משולב עם סליידר. ביטדיג'יי דומה מאד, אך ללא הסליידר. שני המכשירים כוללים מגבר ורמקול של חברת בנג ואולפסן, מה שמבטיח איכות סאונד מצוינת ומחיר מופקע.

UltraTouch הוא המכשיר של סמסונג לשוק הרחב. מדובר בגרסה של F480, שהושק בהצלחה גם בארץ. הגרסה החדשה כוללת סליידר ומקשי חיוג רגילים. במכשיר גרסה משודרגת ומשופרת של ממשק הטאצ'וויז, כולל אפשרות הורדת וידג'טים חדשים והתאמה אישית משופרת.

אחד המכשירים המעניינים ביותר שמשיקה החברה בתערוכה הוא Blue Earth, מכשיר שעשוי מחומרים ממוחזרים וכולל מטען סולרי. זהו הטלפון הראשון שמושק על ידי חברה גדולה שכולל קולטנים סלולריים.

רשתות ומפתחים

החברה הודיעה, אך לא פירטה במסיבת העתונאים, אודות השקה עתידית של מכשירי ויימקס ו-LTE. בין השאר, נטען בהודעה של החברה לעיתונות שסמסונג תהיה החברה הראשונה שתשיק מכשיר LTE סלולרי. ננסה למצוא אותו בדוכן של החברה בתערוכה.


סמסונג משיקה אתר למפתחים, שהיא מקווה כי יסייע לה להתחרות בתחום התוכנה. האתר אמור לסייע למפתחים לפתח יישומי סימביאן, חלונות מובייל וג'אווה למכשיריה השונים. ככל הנראה, לא מדובר בהכרזה של חנות ו/או אתר הפונים למשתמשים, ובכך נראה שסמסונג נמצאת צעד או שתיים מאחורי רוב מתחרותיה.


הכתב הינו אורח חברת יורוקום בברצלונה

  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully