וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HTC עסקית

יצרנית הסלולר HTC הציגה בברצלונה את דור ההמשך של מכשירי ה-Touch Pro וה-Touch Diamond

חברת HTC הציגה היום בברצלונה שני מכשירי טלפון חדשים. החברה, שמעולם לא ניסתה להיכנס לשוק המכשירים הפשוטים, ממשיכה לפנות לאנשי עסקים ואנשים שרוצים טלפון אשר יעשה כמה שיותר דברים.

המכשיר הראשון הוא ה-Touch Pro2 – סליידר עם מקלדת מלאה שמהווה את דור ההמשך של ה-Touch Pro שהושק בשנה שעברה. למכשיר מסך בגודל 3.6 אינץ' עם רזולוציה גבוהה של 800x400 ופס מגע בצד המכשיר. כמו כן, יש כאן 512 מגהבייט זכרון ROM, 288 זכרון RAM ומצלמת 3.2 מגהפיקסל.

הטלפון פועל על מערכת ההפעלה Windows Mobile 6.1 שמעליה נמצא הממשק TouchFLO 3D בגרסה חדשה. כמו כן, יש לו חיישני תאורה, קרבה והטיה שמאפשרים כיוון אוטומטי של פונקציות המכשיר בלי שתצטרכו ללחוץ על כפתור.

היהלום עבר שיוף

גם המכשיר השני שהוצג פועל על Windows Mobile 6.1 ו-TouchFLO 3D, אבל כאן המקלדת הפיזית נעלמה ובמקומה יש מסך מגע. מדובר ב-HTC Touch Diamond2 – שדרוג של ה-Diamond שהגיע לארץ בשנה שעברה.

ל-Diamond2 מסך מגע בגודל 3.2 אינץ', פס מגע מתחת למסך, 512 מגהבייט ROM ו-288 מגהבייט RAM, מצלמה של 5 מגהפיקסל עם מיקוד אוטומטי, זמן סוללה הגדול ב-50 אחוז מזה של קודמו, חיישני הטיה ותאורה.

מוכנים לפתוח חלון

במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט הוכרז כי שני המכשירים החדשים שהוצגו היום אמנם מגיעים עם מערכת ההפעלה Windows Mobile 6.1, אבל הינם מוכנים להרצת Windows Mobile 6.5 החדשה ויקבלו שדרוג חינמי ברגע בו מערכת ההפעלה תושק.

עדכון - 17:18

  • עוד באותו נושא:
  • htc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully