וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם LG רוצה לגעת

דידי חנוך

16.2.2009 / 16:37

LG הקוריאנית רוצה להזכיר לכולם שגם לה יש מכשירים עם מסך מגע ומשיקה ממשק חדש

מסיבת העיתונאים של LG בתערוכת MWC החלה בתרגיל משעשע, כאשר מנכ"ל החברה שוחח באמצעות שעון הטלפון שך החברה עם מנכ"ל מיקרוסופט סטיב באלמר. בהמשך החלה החברה להתנהג ברצינות רבה יותר והציגה את הגל החדש של מכשיריה, שבנויים סביב ממשק חדש שהיא מכנה S-Class. יש מי שיכנה אותו "הממשק של האייפון פוגש את זה של HTC". החלק שנלקח מ-HTC הוא ניווט תלת מימדי שמאפשר להחליף מסכי בית בהינף אצבע. החלק שנלקח מהאייפון הוא מסך האייקונים. וזה לא הכל. ממשק ניווט התמונות, לדוגמה, נראה כמו העתק של TouchFlo של אפל, המוכר מהאייפון ומ-iTunes. עם זאת, אנימציות הניווט במכשיר נראות מרשימות, מהירות ונעימות לשימוש. אם לא יתבעו אותם, סביר שהמוצרים עצמם יהיו מוצלחים.

המכשיר הראשון בו יופיע הממשק החדש הוא LG Arena, מכשיר הדגל של החברה בתערוכה, והיורש הישיר של LG Renoir שהושק לאחרונה בישראל. הארינה מוצג על ידי החברה כ"טלפון מולטימדיה אמיתי". מבחינת LG, ההגדרה של החברה למכשיר מולטימדיה היא: וידאו ומוזיקה טובים, נפח אחסון מסיבי ויכולות אינטרנט טובות. במכשיר מסך WVGA בגודל 3 אינץ', 8 גיגבייט אחסון, וייפיי, מצלמת 8 מגפיקסל

מוצר נוסף שהוצג הוא GM730, מכשיר חלונות מובייל עם אותו הממשק ויכולות ניווט. כמו כן, הראתה LG מכשיר בשם GD900 עם מקשים שקופים. כן. שקופים. יש דבר כזה. גם ה-900 יכלול את אותו הממשק.

החברה לא הציגה מכשיר אנדרואיד, אך כן חזרה על מחויבותה לפלטפורמה הפתוחה של גוגל והבטיחה מכשיר עד סוף השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully