וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייסר מתרחבת לתחום הטלפונים

אחת מיצרניות המחשבים הגדולות בעולם נכנסת עכשיו לתחום מכשירי הסלולר ומציגה ארבעה סמארטפונים

את חברת אייסר רובכם מכירים בזכות המחשבים הניידים והנייחים שלה. בספטמבר האחרון, הצליחה החברה לעקוף את שתי מתחרותיה הגדולות – HP ו-Dell, במשלוחי מחשבים ניידים, זאת כשהיא משווקת מחשבים תחת המותגים Acer, Gateway, Packard Bell ו-E-Machines. אבל תחום המחשבים כנראה כבר לא מספיק לחברה, ולכן היא חושפת בתערוכת MWC בברצלונה את הטלפונים הסלולריים הראשונים שלה – סדרת Tempo של ארבעה סמארטפונים מבוססי Windows Mobile 6.1.

כל המכשירים פועלים ברשת דור 3.5 וכוללים מסכי מגע, קישוריות בלוטות' ו-Wifi, מקלטי GPS SiRFstar III, אפשרות הרחבת זכרון באמצעות כרטיס microSD ומעבד 533 מגההרץ של סמסונג. כמו כן, אסוס פיתחה ממשק שפועל מעל Windows Mobile והינו מבוסס ווידג'טים.

אך יש גם הבדלים: למכשיר הראשון, לו קוראים X960 יש מסך מגע בגודל 2.8 אינץ' ומצלמת 3.2 מגהפיקסל עם מיקוד קבוע; למכשיר השני, F900, מסך בגודל 3.8 אינץ' ומצלמת 3 מגהפיקסל עם מיקוד אוטומטי; גם ל-M900 יש מסך בגודל 3.8 אינץ', אך כאן כבר מדובר בסליידר עם מקלדת מלאה ומצלמת 5 מגהפיקסל עם פנס ומיקוד אוטומטי; והמיוחד מבין הארבעה הוא DX900 לו יש אמנם מסך 2.8 אינץ' ומצלמה של 3 מגהפיקסל, אך גם תמיכה בשני כרטיסי סים בו זמנית, כשהראשון פועל בדור 3 והשני בדור 2.5.

טרם ידוע מתי יושקו המכשירים החדשים, והאם יגיעו לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • acer

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully