וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Miro

דידי חנוך

17.2.2009 / 3:00

התוכנה שרוצה לקשר אתכם לוידאו מהרשת מגיעה בגרסה חדשה ורבת שדרוגים. בדקנו אותה

לפני יותר משנה, סקרנו כאן במדור את Miro - התוכנה שכונתה פעם בשם Democracy Player ושרוצה לסייע להפוך את חווית הצפיה בוידאו מקוון למתחרה אמיתית לטלויזיה.

מירו משלבת נגן מולטימדיה שבנוי על VLC המצוין עם מוריד טורנטים מובנה ועם מדריך תוכניות שמאפשר להירשם להורדה קבועה של פודקאסטים (וידאו ואודיו). מדובר בתוכנה שהיכולות שלה פונות לקהל הרחב - והפירטי - אבל שיוצריה בחרו לכוון אותה למורידי התכנים החוקיים והלגיטימיים.

התוכנה כוללת "מדריך תוכניות" לתכני וידאו מהרשת, שיאפשר לכם לנהל בקלות את מה שאתם מורידים. מנהל המדיה שלה טוב מאד גם כממשק לתכני הוידאו שנמצאים אצלכם במחשב. היא קלה על המערכת ועובדת מהר מאד, כך שהשימוש בה נוח מאד.

בנוסף, התוכנה משמשת כממשק חלופי לחיפוש, צפיה והורדה של תכני וידאו ממספר אתרים מובילים, כולל יוטיוב, Veoh, דיילי מושן ויאהו! וידאו. אין ספק שמדובר באחד מאמצעי הורדת הוידאו הנוחים ביותר ברשת. היא יכולה גם לשמור חיפוש וידאו כהזנת RSS, כך שתוכלו לקבל למחשבכם את כל התוצאות החדשות.

Miro היא אחת התוכנות הנוחות ביותר לאלה שצופים במחשבם בתכני וידאו רבים ומגוונים מהרשת, וכמקובל בעדות תוכנת השבוע, היא ניתנת להורדה בחינם. מומלץ בהחלט לנסות את הגרסה החדשה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully