וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצחון חלקי לפיראטים השוודים

ביום השני של המשפט נגד מפעילי אתר הטורנטים Pirate Bayהחליטה התביעה לבטל חלק מסעיפי האישום

מפרץ הפיראטים עדיין נמצא בסכנת פלישה מצד רשויות שוודיה, אך ההגנה המשפטית שלהם הצליחה לדלל את התחמושת של הפולש השוודי בכ-50%. כך נודע היום, כשביום השני של המשפט אותו מנהלת פרקליטות שוודיה נגד מפעילי אתר הטורנטים הענק ThePirateBay הודיעה כי היא מושכת את אחד מסעיפי האישום העיקריים.

היום בבוקר, הודיע התובע האקן רוסוול כי הוא מבקש למשוך את הסעיפים הקשורים ל "עזרה בייצור חומרים שמוגנים בזכויות יוצרים", זאת לאחר שלא הצליח לקשר בין אחסון קובץ טורנט על שרת לבין אחסון של חומר מוגן. קבצי טורנט ו"עוקבים" – סוגי החומרים שנמצאים על השרתים של Pirate Bay, מתפקדים רק כמתווכים בין מחשביהם של משתמשים ועוזרים לנהל העברת מידע ממחשב למחשב.

עכשיו נשארת התביעה עם הסעיפים הנוגעים לנושא העיקרי השני - סיוע להפצת חומרים, שלטענת התובעים כלל לא משפיעה על דרישות הפיצוי הגבוהות, ואף מפנה לתובע זמן להתמקד במה שחשוב. עם זאת, אחד מעורכי הדין של הנאשמים, פר סמואלסון, אמר היום לעיתון השוודי Trelleborgs Allehanda כי "זוהי סנסציה. נדיר לנצח חצי מהמשפט ביום וחצי בלבד, וברור שהתובע שם לב למה שאמרנו אתמול", כשהוא מתכוון להסברים אותם הציגה ההגנה אודות אופים של הטורנטים והחומרים המאוחסנים בשרתי האתר.

  • עוד באותו נושא:
  • the pirate bay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully