וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Hulu ממדרים תוכן

Hulu נענתה לדרישת ספקי התוכן שלה למנוע מהמדיה סנטר החינמי של Boxee הישראלית להציג את תכני האתר

רשתות הטלוויזיה האמריקאיות לא באמת אוהבות את האינטרנט. הן אמנם משתמשות בו, ובשנים האחרונות אף מאפשרות לצופים גישה לחומריהן דרך הרשת, אבל האינטרנט פוגעת ביכולת שלהם להרוויח ממכירת פרסומות בשידורים, וככל שאמצעי הזרמת הוידאו משתכללים האינטרנט גם גונבת מהטלוויזיה בכבלים לקוחות שלא רוצים לשלם על תוכן אותו הם יכולים להשיג בחינם.

צעד נוסף במלחמה בין החדש לישן התפרסם היום כש-Hulu – מיזם של רשת הטלוויזיה NBC שהפך לאחד מהאחרים הפופולאריים לצפייה בתכני רשת, הודיע כי הוא נאלץ לבקש ממפתחי תוכנת boxee להסיר את חומריהם מהתוכנה. בוקסי היא חברה ישראלית אשר פיתחה נגן מדיה שלא רק מנהל את הקבצים שיש לכם על המחשב, אלא גם לוקח סרטוני וידאו מהרשת ומסדר אותם בממשק שדומה, ולפעמים אף נוח יותר, מזה שתוכלו לקבל בטלוויזיה.

פוסט ההודעה בבלוג של הולו שידר כנות מפתיעה. ג'ייסון קילאר - מנכ"ל החברה, הודה שספקי התוכן של חברתו דרשו את מניעת ההפצה של החומריהם דרך בוקסי, והולו מכבדת את בקשתם למרות האמונה בעולם של שילוב מדיה, כיוון שהולו בכל זאת צריכה שספקי התוכן ימשיכו לעבוד איתה כדי שתוכל להתקדם. כמו כן, מודה המנכ"ל כי אין במהלך הזה רווח לטווח קצר עבור הגולשים, ומבקש ממשתמשי בוקסי להאמין לו שהאינטרסים שלהם משותפים ושהולו לא תפסיק לתמוך במשימת השילוב בין העולמות.

גם מנכ"ל בוקסי, אבנר רונן, הגיב על המתרחש בבלוג של boxee. הוא שיבח את הולו על המוצר, המותג ופרסומת הסופרבול, ואמר כי חברתו תנסה לעבוד עם הולו ושותפי התוכן שלהם כדי לפתור את המצב. זאת באמצעות הצגת ההזדמנויות שבוקסי יכולה להציג לספקים בכל הקשור למשיכת קהל חדש ומתן תוכן למעריצים הקיימים של הסדרות שמופיעות בהולו.

  • עוד באותו נושא:
  • boxee
  • hulu

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully