וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד גאדג'טי השבוע

20.2.2009 / 3:00

בואו לראות איזה גאדג'ט היה הפופולרי ביותר בשבוע שרובו הושפע מטעמו המוזר של עורך המשנה המזרח אירופאי

נועלים בראשון

נעלי הבית המחממים שנטענים מחיבור יו אס בי אבל יכולים לשאוב חשמל גם מהסוללה הנטענת המובנית אולי לא מצאו חן בעיני רבים מ-819 המצביעים, אבל רובכם - 55 אחוזים, ליתר דיוק, עדיין חשבתם שמגיע להם להיות גאדג'ט היום.

מאירים בשני

הגאדג'ט הכי לא פופולרי השבוע היה אהיל עם פנס מובנה, שיכול להפוך כוסות למנורות אווירה. רק 45 אחוזים מ-299 המצביעים חשבו שמדובר בגאדג'ט טוב, וכל השאר כנראה לא אוהבים מנורות מעוצבות. או גיריות.

מרכיבים בשלישי

קשה להיות גאדג'ט יקר - המחיר שלך גורם לאנשים לחשוב שאתה סנוב יקר מדי. כך גילה טופובו, משחק הרכבה מגניב עם זכרון קינטי שזכה ל-68 אחוזי תמיכה בקרב 392 המצביעים. והוא, יש לו זכרון קינטי, הוא יזכור את הכשלון הזה.

צורבים ברביעי

גאדג'ט השבוע שלכם הוא אמנם גאדג'ט, אבל אין בו את החדשנות שמאפיינת רבים מהמוצרים שמאכלסים מדור זה. במקום זה, יש כאן שימושיות של כונן בלו ריי נייד שמשולבת במחיר הנמוך יותר מ-100 דולרים. 83 אחוזים מ-675 המצביעים תמכו.

רוטטים בחמישי

כל גאדג'ט שמתחבר לטלפון סלולרי, ועוד באופן אלחוטי, עתיד לזכות לגינויים מאנשים שפוחדים מקרינה סלולרית. אבל 68 אחוזים מ-532 המצביעים בכל זאת חשבו שצמיד הבלוטות' הרוטט שמתריע על קבלת שיחה ומציג את המספר של המתקשר הוא מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully