וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

חצי מהטריילרים בוידאודרום השבוע שייכים למשחקים לא מאוד מוכרים, אותם כדאי שתכירו לפני שיהפכו ללהיטים

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה!TECH. ובכל שבוע, אנחנו מתישים אותם בעבודה ואז אומרים שגם ביום שישי צריך לקום מוקדם כי צריך לעשות סידורים ואז לנסוע לבקר משפחה בצפון הרחוק. אלה שלא מתאבדים, נכנסים לוידאודרום.

Prince of Persia: Epilogue

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360

תאריך השקה: 26 בפברואר

ז'אנר: פעולה לא מאתגרת

הערות: צריך להודות באמת, כמשחק Prince of Persia החדש לא היה מאוד טוב. הוא היה רפטטיבי, לא מתאגר בכלל ולעיתים מייגע. אבל המפתחים שלו השקיעו כל כך הרבה ביצירת עולם חדש ומרתק, עד שקשה היה להניח את השלט או המקלדת. ועכשיו מגיעה גם חבילת התוכן הראשונה, שתאפשר לכם לפגוש אויבים חדשים ולחקור מקומות חדשים.

Arma 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: מלחמה קרה מתחממת

הערות: הטריילר החדש של ArmA 2 מראה גרפיקה מרשימה ונופים יפהפיים. אבל חשוב מכך, הוא מראה גם כמה מכלי המלחמה בהם תוכלו להשתמש במאבקכם הצודק בתוך המשחק הזה, שבא להביא לכם סימולציה מלחמתית רחבת היקף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Fuel

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: 2009

ז'אנר: לא אקולוגי בעליל

הערות: 14,000 קילומטר מרובע, חילופי יום ולילה ואפקטים מטאורולוגיים אמורים להרכיב את העולם של Fuel, בו תוכלו להסתובב באופן חופשי בכלי רכב עם שניים או ארבעה גלגלים. לא ברור עדיין מתי הוא יושק, וכמה מההבטחות של המפתחים תמצאנה את דרכן למשחק בסופו של דבר, אבל הטריילר החדש נראה מרשים בהחלט.

Dead Space: Extraction

מגיע לפלטפורמות: ווי

תאריך השקה: רבעון שלישי, 2009

ז'אנר: פולני (לבד, בחושך, בפינה)

הערות: Dead Space היה אחד המשחקים המרשימים והמפחידים של 2008 – חגיגת קלאוסטרופוביה ואימה בחלל. עכשיו מנסים ב-EA להביא אותו גם לקונסולה הפופולרית ביותר בשוק, שעד כה לא היה לה ניסיון טוב עם המרות מקונסולות אחרות. האם החלל המת יקום לתחייה על ה-Wii? נחיה ונראה.

Petrograd

מגיע לפלטפורמות: המחשב האישי

תאריך השקה: לא ידוע

ז'אנר: משבר רוסי

הערות: קהילת המודינג היא המחתרת המגניבה של עולם משחקי המחשב – אנשים שלוקחים כלי עיצוב המגיעים עם משחקים ומייצרים בעזרתם משחקים אחרים לגמרי. כך הפך קרייזיס ל-Petrograd – משחק פעולה ברוסיה הפוסט-אפוקליפטית.

Overlord 2

מגיע לפלטפורמות: פלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360, המחשב האישי

תאריך השקה: אביב 2009

ז'אנר: הומור מרושע

הערות: אין מה להגיד, מה שחסר לעולם המשחקים הן דמויות מרושעות טובות. אפילו הגיבור המרושע של Overlord המקורי לא היה מספיק מרושע, ונראה כאילו רבים מהדברים שעשה היו בסופו של דבר די טובים. עכשיו יש למפתחי המשחק הזדמנות לתקן את הרושם החיובי שנוצר במשחק הקודם עם כותר המשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully