וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנת השבוע: Anti-Malware

דידי חנוך

24.2.2009 / 2:48

התוכנה של Malwarebytes היא אחת החלופות המוצלחות ביותר שבדקנו להסרת תוכנות מסוכנות מהמחשב שלכם

יש כיום אינספור תוכנות להסרת רוגלות ושאר תוכנות מסוכנות מהמחשב שלכם. בין התוכנות המוכרות ביותר להתמודדות עם הדברים שתוכנות אנטי וירוס מתקשות להתמודד איתם, ניתן למצוא את Spybot Search & Destroy ו-Ad-Aware.

לאחרונה בדקנו מועמדת נוספת בעלת השם הלא מתחכם Anti-Malware של חברת Malwarebytes, ומדובר בתוכנה מוצלחת מאד ממספר סיבות.

ראשית, AM היא תוכנה קלה יחסית על המערכת. בזמן הסריקה, היא תפסה כ-30 מגה של זיכרון, ולא האטה משמעותית את פעולת המחשב. הסריקה עצמה היתה מהירה מאד במצב סריקה מהירה. 5 דקות לערך. אבל במצב זה לא נמצא דבר. סריקה מלאה לקחה כשעה ורבע, והצליחה למצוא רוגלה אחת שלא נתפסה על ידי תוכנות אחרות כגון תוכנת הסרת הרוגלות החינמית המוצלחת של מיקרוסופט. התוכנה יכולה גם לסרוק קבצים ספציפיים לפי דרישה, ופעולה זאת מהירה מאד.

הממשק של התוכנה פשוט מאד, מה שהופך אותה לנוחה לתפעול גם לאלה מאיתנו שאינם משתמשים מתקדמים - בדיוק אותם המשתמשים שסביר יותר שיתקינו בשוגג רוגלות ושאר תוכנות מסוכנות.

Malwarebytes Anti-Malware מגיעה בתוכנה חינמית שמאפשרת סריקה לפי דרישה, וניתנת לשדרוג ב-25 דולרים כך שתספק הגנה מתמדת. לטעמנו, אין צורך בהפעלת תוכנת אנטי רוגלה שתגן על המחשב באופן רציף, שכן בדרך כלל תוכנות אלה דורשות פעולה אקטיבית מצד המשתמשים. לכן, אנו בהחלט ממליצים לנסות את התוכנה. אם המחשב שלכם מתנהג מוזר, זאת פעולת חובה. וגם אם לא, מי יודע מה תמצאו.

  • עוד באותו נושא:
  • רוגלות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully