וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: משתף אינטרנט

דידי חנוך

24.2.2009 / 2:53

אם אתם מגיעים עם מחשב נייד למקום בו אין אינטרנט אלחוטי, יכול להיות שהמוצר הזה מושלם בשבילכם

ההורים שלנו הם אנשים נהדרים. באמת. נשמות טהורות. אבל כשאנו מבקרים אותם, יש לנו בעיה קלה: אין להם בבית אינטרנט אלחוטי. יש מחשב (קצת ישן). יש אינטרנט (קצת איטי). אבל הראשון מחובר לשני בכבל.

בביקור בבתים כאלה, המחשב הנייד הופך לפריט מעט מיותר למי שלא מחובר במודם סלולרי. כי מחשב בלי אינטרנט הוא דבר די עצוב. ולא, אנחנו לא שוקלים לקחת איתנו כבל רשת. התעסקות עם פרוטוקול שיתוף הרשת של מיקרוסופט הוא דבר שעשוי להרוס כל ביקור משפחתי. אפשרות מתקדמת יותר היא נסיעה כאשר למחשב נייד אחד חיבור אינטרנט סלולרי, ולשני אין.

בדיוק לצרכים כאלה המציאו בחברת הגאדג'טים הבלתי נלאית Brando את USB 2.0 Data Copy and Internet Connection Sharing Dongle (הם לא רעים בגאדג'טים, אבל לא משהו בשמות). מדובר במוצר שקצה אחד שלו מתחבר לחיבור ה-USB של מחשב בעל חיבור פעיל לאינטרנט, והצד השני מתחבר למחשב שאין לו חיבור פעיל לאינטרנט.

חיבור ה-USB שנכנס למחשב בעל חיבור האינטרנט כולל זיכרון פלאש קטן שמתקין את כל מה שדרוש על מנת לשתף את הקישוריות. לאחר החיבור, ניתן להעביר קבצים בין המחשבים ולגלוש בשניהם. אורך הכבל הוא 2 מטרים, כך שניתן לעבוד בצורה סבירה בשני המחשבים.

המוצר עולה 29 דולרים, שוקל 12 גרם, ונראה לנו כמשהו מאד שימושי למצבים לא מעטים בחיים.

צריכים חיבור?

ומה אתם אומרים? עדיין יש מצבים בהם יש צורך בחיבור פשוט וחוטי?

  • עוד באותו נושא:
  • usb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully