וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האינטרנט משתף תמונות

בפתיחת כנס איגוד האינטרנט הוכרז על הקמת מאגר תמונות ארצי היסטורי שיתופי של האיגוד

הכנס ה-13 של איגוד האינטרנט הישראלי התחיל, כצפוי, מסיכום הפעילות של השנה שעברה. בין השאר, פורסמו במהלך המצגת נתונים מעניינים, שמשלימים את אלה שפורסמו אתמול בסקר של משרד התמ"ת אשר בדק הרגלי גלישה. בשנתיים האחרונות, גדל מספר הרשמים (חברות שיכולות לרשום דומיינים עם הסיומת .il) מ-3 ל-5, רישום באמצעות רשם עלה ל-92 אחוזים וחידוש שם באמצעות רשם עלה ל-67%. כיום אנחנו נושקים ל-140 אלף דומיינים.

במהלך האירוע, הכריז רימון לוי על השקה של תוכנה חדשה בשם פיקיוויקי, שתאפשר העלאה קלה של תמונות מהמחשב לאתר WikiCommons. כמו כן, יחד עם התוכנה הוקם אתר שמאפשר העלאה של תמונות הקשורות להיסטוריה של מדינת ישראל, זאת תוך מתן רישיון חופשי שיאפשר לכולם להשתמש בתמונות שלכם.

ההכרזה השניה היא על הקמת מאגר חומרי למידה מתוקשבים. יחד עמו מבקשים באיגוד להקים סטנדרט ישראלי לאפיון חומרים – דבר שיוכל לעזור לכם לאחזר את החומרים בקלות, ותוך הסתמכות על פרמטרים של חיפוש מידע שלא זמינים כרגע.

דרושה הסברה

איגוד האינטרנט פועל לא מעט בתחום ההסדרה העצמית של הרשת, זאת על רקע ניסיונות חקיקה שלדבריו של רימון לוי מהווים במקרים רבים רגולציה מוגזמת מתוך אי הבנה של המדיום החדש. הדוגמה אותה הוא הביא היא הצעת החוק 892 של חבר הכנסת אמנון כהן, שקרויה בפי רבים "חוק הצנזורה", שעברה בקריאה הרשונה אך נכון לעכשיו לא מקודמת.

מה שדרוש לדעתו של לוי היא הסברה, בייחוד להורים שלא תמיד מבינים מה הילדים שלהם עושים ברשת. לשם כך הוקם אתר "יותר חכמים מהאינטרנט", ואף עלה קמפיין בעזרת בזק. לוי סיים את ההתייחסות שלו לנושא בנימה צורמת. לדבריו, במדינות שדואגות לילדיהן, הממשלות משקיעות כסף בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully