וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! ו-ICQ מרחיבות את שיתוף הפעולה

2.3.2009 / 11:13

החברות חתמו היום על הארכת הסכם שיתוף הפעולה, ומרחיבות אותו לתחום הסלולר ולרשת החברתית "מקושרים"

חברות וואלה! ו-ICQ מודיעות היום כי חתמו על הארכת הסכם שיתוף הפעולה ביניהן לשנתיים נוספות. ההסכם החדש מהווה הרחבה של ההסכם המקורי בין החברות, במסגרתו השיקו ביולי 2007 את וואלה! icq, מוצר התקשורת המשותף לחברות המשלב את מרכז התקשורת של icq עם עולמות התוכן והשירותים של וואלה!

במהלך החודשים הקרובים ישיקו החברות את שער הכניסה החדש של וואלה! icq, תחת השם ICQ Zones. מסך הפתיחה החדש יהווה מיני פורטל שיכלול את תכני וואלה! בהתאמה לצעירים בגילאי 13 עד 29 וייצור חוויה מותאמת לגולשים שתספק עולם תוכן ממותג בהתאם לצרכי המפרסמים והגולשים.

מנכ"ל ICQ אליאב משה אמר בהודעה כי "אנו שמחים על הצלחת הפעילות המשותפת עם וואלה! ומברכים על חיזוק שיתוף הפעולה. שילוב מוצר התקשורת המשותף גם באתרים נוספים מבית וואלה! יאפשר לקהילות אינטרנטיות נוספות ליהנות ממוצר תקשורת המציע שיחות טקסט, קול ו-וידאו, שירותים מגוונים ותוכן עשיר במקום אחד."

מנכ"ל וואלה! אילן ישועה הוסיף כי "בשנה האחרונה חלה עלייה משמעותית של קרוב ל-100% במכירת שטחי הפרסום ב-ICQ. אנו גאים בכך ש-ICQ בחרה להמשיך ולעבוד עם וואלה! לשנתיים נוספות. השת"פ מאפשר לוואלה! להציע למפרסמים מגוון ייחודי של מוצרי פרסום ושיווק מפולחים ואיכותיים המיועדים לצעירים."

  • עוד באותו נושא:
  • וואלה!
  • icq

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully