וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: עינית דיגיטלית

לאחר ששדרגתם את מנעול הדלת למשהו מתוחכם וגאדג'טי בעליל, אולי כדאי גם להחליף את העינית במסך LCD

כשמדברים על התקדמות טכנולוגית בדלתות כניסה לבית, ובזמן האחרון דווקא מדברים לא מעט על הנושא כי הדלתות הפכו ממוצרים משעממים שבמקרה הטוב יכולים להיות מעוצבים היטב למעוזי טכנולוגיה, בדרך כלל מתרכזים במנעולים חדשניים. אבל יש בדלת עוד דברים שאפשר לשפר, וגאדג'ט היום שלנו מתרכז בעינית ההצצה שעוזרת לכם להבין מי בדיוק מצלצל בפעמון.

עד כמה שאנחנו מעריכים את עיניות ההצצה, היעדר התחכום בהםןגורם לכך שלא תמיד יהיו נוחות. כך, למשל, ילדים קטנים לא יכולים לדעת מי מצלצל בדלת כי הם לא גבוהים מספיק כדי לראות, וגם כל תהליך הצמדת העין לעינית הוא לא מאוד נוח. גאדג'ט היום הוא Digital Door Viewer - ערכה שכוללת מצלמה ומסך ועולה 399$.

את הערכה הזו ניתן להתקין בקלות במקום העינית הרגילה שלכם, ואין שום צורך לחבר אותה לחשמל. הסיבה לכך היא שהעינית הדיגיטלית הזו מופעלת באמצעות 8 סוללות, שיכולות להספיק לכ-1000 הפעלות באורך 5 שניות – מספיק לכמה שנים. ואם אתם מרשים לילדים שלכם להחליט אם לפתוח את הדלת, עדיף אם לפחות יוכלו ללחוץ על הכפתור ולראות מי זה (5 השניות זה מספיק זמן כדי להתרחק ולראות גם אם הילד נמוך) לפני ההחלטה אם לפתוח או לא לפתוח.

מי שמביט בי מהחור, לא יודע מי אני

עינית או מסך LCD? זו השאלה עליה תתבקשו לענות היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully