וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Touch Book

דידי חנוך

4.3.2009 / 2:18

נטבוק, מחשב לוח עם מסך מגע, וזמן סוללה של 10 עד 15 שעות . כן. אנחנו מדברים כאן על מוצר אחד

חברת Always Innovating (תמיד מחדשים) מצדיקה את שמה במוצר החדש שהציגה השבוע בתערוכת DEMO בארצות הברית. מדובר במחשב שמשלב כמה טרנדים חמים בצורה מסקרנת מאד.

ראשית, זה מחשב לוח עם מסך מגע בגודל 8.9 אינץ'. הוא דק ואטרקטיבי וכולל 6 חיבורי USB (מתוכם 3 פנימיים, לחיבורים קבועים יחסית). במקום כונן קשיח, יש לו כרטיס מיקרוSD בנפח 8 גיגה, והוא תומך בקישוריות וייפיי בסטנדרט 802.11n המהיר. הוא שוקל כחצי קילו ומסוגל לנגן וידאו ברזולוציית 720p. הוא די מגניב. הוא גם מגנטי, כך שאפשר להצמיד אותו למקרר מתכת כך שישמש כמסך תלוי.

בנוסף, מדובר במחשב שלא עובד עם מעבד Atom הנפוץ בנטבוקים, כי אם במעבד ARM של חברת טקסס אינטסטרומנטס. מדובר במעבד חלש יותר, אבל הרבה יותר חסכוני בכל הנוגע לזמן סוללה. כמה חסכוני? ובכן, המחשב מסוגל לעבוד בין 10 ו-15 שעות ברציפות. זה די חסכוני. כדי לעבוד כמו שצריך עם מעבד כזה, יש למחשב גם מערכת הפעלה ייחודית, מבוססת לינוקס.

אבל מחשב לוח הוא מוצר די מוגבל. ולכן יש למחשב הזה גם מקלדת, אליה הוא מתחבר באופן מודולרי. עם המקלדת, הוא שוקל כ-900 גרם. עדיין קל מאד.

ללא המקלדת, ה-Touch Book עולה 299 דולרים. איתה, הוא עולה 399 דולרים. זה לא זול יחסית לנטבוק, אבל נראה כמו מחיר די משתלם יחסית למה שמקבלים. זה בהחלט מוצר שיהיה מעניין אם מישהו ייבא לארץ. המכשיר ישווק בסוף האביב, בשלב ראשון בארצות הברית בלבד.

רוצים לגעת?

ומה אתם חושבים? נטבוק עם מסך מגע, מקלדת מתנתקת, וזמן סוללה מופרך נראה לכם מעניין?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully