וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק מתעדכנת

דידי חנוך

5.3.2009 / 3:10

הרשת החברתית הגדולה בעולם משיקה גרסה משודרגת שכוללת גם תשובה ישירה לטוויטר - עדכונים בזמן אמת

פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, הציגה את הגרסה החדשה שלה, שתושק במשך הימים הקרובים באופן מדורג לכלל המשתמשים. הגרסה החדשה כוללת מספר שיפורים ושינויים, אם כי לא תשנה את הממשק באופן דרמטי כמו העדכון הקודם, שגרם למחאה מצד משתמשים רבים.

השינוי המשמעותי ביותר הוא זה שיבלוט הכי פחות לעין: מהירות העדכונים. בניגוד לטוויטר, שמתעדכנת בזמן אמת, עדכוני פייסבוק התרחשו עד כה תוך מספר דקות. לא עוד. מעתה, העמוד שלכם בפייסבוק יתעדכן ברגע שחבריכם יפרסמו משהו. זה יסייע לפייסבוק להפוך למדיום שיחתי יותר, ולא רק בשירות הצ'ט המובנה.

בכל הנוגע לעדכונים, הוסיפו בפייסבוק לעמוד הבית את אפליקציית העדכונים שהוסיפו בעדכון הקודם לעמוד הפרופיל, ושמאפשרת להוסיף בקלות תמונות, קישורים וסרטונים, ולא רק עדכונים טקסטואליים. זה חלק משינוי חשיבתי, שמשנה את העדכון מ"מה אתם עושים כרגע" ל"מה מעניין אתכם כרגע". זה שינוי ממשקי שבא לכיוון השימוש שמשתמשים עושים בפייסבוק כבר כיום, וששוב בא כתשובה ישירה לטוויטר.

שינוי נוסף הוא הפילטרים. אלה יאפשרו למשתמשים לבחור מי מחבריהם מעניין אותם באמת, ולהציג את העדכונים שלהם בעמוד הבית. הפילטרים יהפכו לשימושיים באמת אם אנשים יאמצו את מודל טוויטר ויעדכנו יותר בפייסבוק.

עדכון אחרון לעמוד הבית עליו הכריזו בפייסבוק הוא "Highlights", דברים שמוצפים לעמוד הבית מכיוון שחבריכם עסקו בהם. אלה יכולים להיות ארועים, הודעות, תמונות וכל סוג אחר של פריט בפייסבוק.

בנוסף לכל אלה, משנים בפייסבוק את העמודים שאינם פרופילים. העמודים של מותגים או סלבריטאים. אלה יהיו מעתה דומים יותר לעמודי פרופיל, והעדכונים בהם יופיעו כמו עדכוני חברים, אם בחרתם להירשם כמעריצים. שינוי זה נועד לסייע ככל הנראה במציאת מודל עסקי מצליח לרשת, שמעולם לא מצאה אפיק יעיל באמת להרוויח כסף מאינספור המשתמשים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully